Friday, May 09, 2014

Slow Down! Magic break 之汀角灣掘蜆



香港既家長都好鍾意幫小朋友既日程編排得密密麻麻
呢個習慣就連去假日農場都改變不了
首先去玩彈彈床再去餵動物然後再去譊金魚跟住就去摘菜,再去摘士多啤梨,摘完士多啤梨之後就可以去玩揸車,天黑就可以留係呢度燒嘢食喇~~~
就算連大人聽咗都有D抖唔到氣
試問一個小朋友又點會有空間去思考同學習呢?

其實本來去假日農場可以學好多野, 但係每一樣野都走馬看花, 摘士多啤梨個時, 連士多啤梨幾時係盛產季節,種士多啤梨要幾耐, 士多啤梨對身體有咩益處呢D一次都無講過....


雖然講得咁口響,我自己都不過係以上家長嘅其中一位
隨住育兒生涯越耐,我就有另一種感受,要把握親間溝通機會, 放慢腳步, 感受每一件事!
佢地知識將來一定會超越我地(好快, 可能佢3,4年班識既野我地都唔識), 不能錯過呢個仲可以係佢地面前拋書包既機會, 而正正呢段時間, 係佢地乜都有興趣知既皆段~

呢排我地愛上左掘蜆,


大小朋友努力中


記得買手套啊~

仲有去$12 蚊店買呢D泥扒~


仲有記得帶膠櫈仔


除左掘蜆, 仲有好多生態奇觀


CoCo : 中華沙律啊~~~ XD



掘到喇~~~

其實去到大尾督汀角路段,仲要行一段小路入到去沙灘。
一路上我地見到好多菜田,路旁仲有好多小野花


HLC 不停發問,呢邊呢D係咩花?呢D係咩菜?
見到大紅花花,我同女女講, 媽媽細個見到大紅花, 會摘一朵, 搣開花萼, 入面可以啜到密糖~



之後, 又見到芋田, HLC 問芋頭係邊, 我就同佢講芋頭係地下莖植物, 芋頭係泥裡面,

而且仲玩左個實驗, 就係芋葉上既小水珠~
我叫HLC 滴D水上去芋葉上, 見到水點係葉上面滾來滾去, 開心到不得了, 不停哈哈大笑問點解!


呢D隨意無壓力既時候, 亦係小朋友吸收能力同埋觀察力最好既時候, 原本學習就係咁有趣!


呢D問答的機會就係我哋最好同小朋友嘅溝通同埋親子關係建立
一家人定立小目標去做一件事!
我地要掘D蜆返去煮意粉!
好!!! 個個都努力不懈! 個個都有付出!



如果覺得參加比賽能夠肯定小朋友能力
我就覺得掘蜆更為實在,佢不但係團隊精神, 亦係能力肯定, 仲有, 係求生技能!
親近大自然, 放慢腳步, 係香港小朋友面對繁重學術既Magic Break, 正所謂"休息,係為左走更長更遠既路!"
====================================================================== 快D Like 我地既 Facebook, 跟貼我地既Blog update 啦~~

No comments: