Sunday, May 04, 2014

Easter Trip 2014 Day 4 LEGOLAND

今日既 LEGOLAND 入戲玉, 好多相啊!! ( 其實日日都咁多, 成百張......)
尋晚兩姊妹第一次訓碌架床,家姐仔訓得好好


但係妹妹三更半夜走入黎搵我地, 話佢好肚餓.......@_@|||
早D同你落去食早餐吧~



同一間餐, 成個Buffet得個Pancake 好食.....


家姐仔D牙肉好勁,唔好睇, 唔知第時Cool牙有無得攪呢?


返上Hotel 搽防晒執好行李就 check out 了~


臨走前都要係Lobby 玩多轉Lego, 真係難捨難離啊~


CoCo 呢張個樣好似我啊~


曬到出油阿~~~


一家8 口大合照, 黎 LEGOLAND 學識左要做個 L 手影相


入場喇~~~ 無乜人排隊!


家姐第一個就去玩揸車車


我就同妹妹玩船船


呢個幾好玩~~


大伙兒再玩多次


呢次由家姐仔黎載CoCo


我同 Dadii 一條船幫佢地影相


天氣好真係點影都靚


下一Part 去玩救火


好恐怖...... 你們過份認真了吧.....


CoCo 熱到狂飲汽水


瘋狂跳樓機之瘋狂連玩4 次.....


真係玩到我想嘔....@_@


因為無人排隊, 我地玩左4次之後都係無人排隊....


HLC 挑戰濕身沖水船( 唔知叫咩名)


唔識死CoCo 唔夠高無得玩.....@_@ 無奈


佢真係好想玩, 係佢自己話要玩......


真係好高下架


全部濕身.... XD


好彩家姐話OK, 以為佢會好驚添


食個ice-cream 定一定驚


呢個Rainbow 雪糕必食!!! 超好味!!! 我想食兩個!

唔知香港有無得買呢!


玩火車


又玩兩轉


再玩呢個轉轉觀光塔


有得涼下冷氣.....


比佢地見到呢個拉繩繩, 屎都話要玩


食個Lunch 先再玩啦~


呢餐就係黎到Johor 最好既一餐喇!!!


肥妹仔成日扮肚痛唔肯行......激屎禾!


騎馬馬


隻馬好cute


玩一圈唔洗 5 分鐘


因為要趕飛機落返KL


佢地最後揀左玩過山車,CoCo 真係好鐘意刺激! 玩左 4 圈!
家姐仔玩左兩圈都頂唔順!


玩完最後個Game 剛剛好! 因為特然落大雨, 又有雷暴


最岩去Shopping


人人有份永不落空 :)


滿載而歸


返Hotel 攞返D行李搭的去Airport ~~


佢地勁愛Legoland 呢部𨋢, 入面會播Disco Music, 勁Happy

去到Airport , 班既因為KL 雷暴, 足足Delay 左兩個鐘


小朋友照玩可也, 大朋友繼續食.....@_@


Yummy~~

返返黎KL, 塞左一個鐘車, 大家又攰又餓.....醫左肚先~


呢間叫 Ole Ole Bali (吉隆坡)


好好食!



但係我唔知D送叫咩名!


有機會要試試啊~


地址: Jalan Solaris, Solaris Mont Kiara, 50480 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 馬來西亞
電話:+60 3-6204 9688

食飽飽就返Hotel Check in


我地係KL 最後一晚住 Hotel Maya Kuala Lumpur
最平個隻房祇係 US$103
(呢張係HLC 既加床)
我地Book 左 Suite , 好大好靚~


我最鐘意佢係地板!


有轉用化裝台!! 唔洗同老公爭廁所!


廁所都好good, 仲有Hand Made Soap


仲有浴釭~~~ 不過攰到謝曬無Bubble bath 喇~


CoCo 見到大床就碌~



不過問佢要同我地訓定係訓BB 床,


佢都係話訓BB 床....@_@


打開窗就望到靚靚雙子塔, so good!!!
我地明天就係去個度喇~~~

======================================================================
快D Like 我地既 Facebook, 跟貼我地既Blog update 啦~~

KL 5 日之旅完滿結束, 大家可以係以下link 一次過睇返咁多日既行程

Easter 2014 Kuala Lumpur 之旅 Day 1

Easter 2014 KL 之旅 Day 2 Kidzania

讓身體嘆個下午茶 -- English Afternoon Tea SPA

Easter Trip Day 3 出發去 LEGOLAND 玩水水

Easter Trip 2014 Day 4 LEGOLAND 

Easter KL trip Day 5 雙子塔觀光

 

No comments: