Wednesday, May 07, 2014

Easter KL trip Day 5 雙子塔觀光

KL trip 黎到最後一天, 今日真係好好天,


Hotel Maya 房間比人感覺清爽, 除左人為佢木地板
仲有兩個大大落地玻璃窗, 朝早陽光會照入房, 人都精神D


Maya 分為兩座, 一座係Hotel, 另一座係comerical function hotel


呢度設計好特別, 有兩個中空天井, 每間房出黎都好開揚
唔似一般密封式酒店


準備落樓食早餐


呢度有條轉轉樓梯,


影出黎既相好特別呢~


酒店係比較新型既設計,


而且較為Casuel ,好岩年輕家庭

佢地 2013 年仲攞左 tripadvisor Excellent 獎


酒店既早餐除左有自助式, 仲包括 Order 即整


自助部選擇都幾多,


主要都係中


西同馬拉式


因為有ala carte , 我自助Part 祇係拎左小小包


Dadii 分別叫左粥


印度米


喇沙


個喇沙好好味~


食飽飽散下步~


行出酒店門口就見到雙子塔


酒店本身有觀景樓層,  除左可以睇到隔離既雙子塔,


仲可以睇到吉隆坡塔


舒舒服服就可以觀光 :)


有機會參觀呢度既普通房間


其實我覺得已經好夠大


呢張特大型Sofa 直情可以比佢地兩姊妹當床訓呢~


仲有呢個玻璃沖涼房好靚啊~


準備出發去雙子塔
 

行過去祇需4分鐘


話咁快就到


其實出門口前, 酒店Staff 已提我地可能D飛會賣晒, 因為每日祇得 100 個名額


點都去博一博


點知真係賣晒,


係佈景板影下相都好過無啦


我地再行出去KLCC 外面既公園


係呢度影過去好靚呢~
行下行下有到Lunch time


我地又去左KLCC 呢個food court!! 好多野食啊!!!


都係要食雞飯, soooo yummy~~~又平又靚啊~


After Lunch 我準備返Hotel SPA


Anggun SPA



其實Hotel 有個好正既泳池

可惜我地唔夠時間游


好舒適既Waiting Area


呢個SPA 係比較似泰式SPA


房間唔豪華,


但係有種優閒簡潔感

welcome drink


技師 Claire 笑容好親切, 呢種係馬來西亞人比我既感覺


呢個SPA 唔係好girly ,花同美容個隻
但係按完真係成身既肌肉都鬆晒

真係好岩我地行左既日用黎消除疲勞!
價錢都唔算貴, Promotion Price 150min $336 馬幣!

做完Spa 就準備出機場 :)

入到KL 機場有好大間 Harrods!!! 我竟然一樣野都無買!!( 轉死性)


見到有OLDTOWN withe coffee! ( 其實係Johor 機場已食過一次, 無影相)


呢間OLDTOWN 不得了, 因為佢唔係飲Coffee 咁簡單!


又來喇沙( never end......~_~||| )


其實呢度出名食多士



三寶, 格格, 蒜容, 仲有咖央


呢個咖央多士係 encore 再 encore!


滿載Happy 已歸


睇下我肥成咁就知KL 幾好玩啦~~~
正所謂, 減肥, 係為左食更加多既美食 ( 天才小肥豬金句 XD )

Hotel Maya book from The Luxe Nomad
https://www.theluxenomad.com/kuala-lumpur/city-centre/hotels/hotel-maya

祇係103 美金一晚 :)
====================================================================== 快D Like 我地既 Facebook, 跟貼我地既Blog update 啦~~

No comments: