Friday, May 09, 2014

爸爸媽媽的主角--- HLC 7 歲生日快樂~

HLC岩岩過左七歲生日


大個女


今年嘅生日並沒有好似往年咁樣幫佢搞大型生日會
一家人同好友靜靜地過感覺很好

第一, 越黎越覺得生日會係勞民傷財,而且近來,我地開始教 HLC 簡約生活, 這個Topic 實在太長遠~
第二,其實我地發覺阿囡唔係太享受生日會。

經過了六年嘅生日會之後我地得出一個結論,發現生日會好多時並唔係小朋友想像中咁開心,
亦有D似父母們另類 gathering , 而且生日會真係有好多野要準備

---兩三個月前book場地
---製作邀請咭
---預備回禮
---佈置場地
---設計一張好靚嘅Banner
---安排遊戲(請魔術師, 遊戲姐姐)
---安排食物
---訂一個特別嘅蛋糕
而其中最煩既,莫過於就係人名單, 請得呢個就要請埋另一個,明明唔係好熟, 但係又怕無請會尷尬.....

生日會上,壽星女要幫手招乎客人, 多謝禮物, 影合照, 標準笑容, 跟本就無時間enjoy 個party
而且因為人多, 磨擦當然多, 性格柔弱既 HLC 每年生日會都好緊張
結果, 佢每年都會係生日會上喊.......
我地發現,佢唔係好 enjoy 自己係眾人既主角呢種身份
始終係一個小朋友,呢D社交意識咁重既生日會,佢地又點會享受到呢....
事實佢地參加 人地既 birthday party 係開心過自己既 birthday party
我同老公都不斷反省,究竟女兒真正想要嘅係乜嘢?
同HLC 了解後, 佢最想要既生日
就係同妹妹, 仲有兩個最好既朋友一齊過, 同埋媽咪親手做一個蛋糕比佢就足夠了 :)






HLC 最愛的小白


最重要係媽媽親手做!

然後, 我同Dadii 仲 book 左佢想住好耐既迪士尼酒店比個 surprise 佢 ( 其實佢次次入親去hotel 食 buffet 就同我地講佢好想住呢度 ~~~ )



仲加左Special Surprise :) 有佈置有Balloon :)

開心得你呢~


呢個笑容, 係我咁多年都無係你生日會上見過!

 
於是我地就展開左迪士尼樂園酒店及迪士尼主題公園兩日一夜遊






雖然今年嘅生日並沒有好似往年咁樣幫佢搞大型生日會, 但係呢個生日, 必定係佢最enjoy,
最特別既一次,
HLC 祇想做爸爸媽媽既主角 :)


爸爸媽媽妹妹永遠愛你~ :)
====================================================================== 快D Like 我地既 Facebook, 跟貼我地既Blog update 啦~~

No comments: