Wednesday, May 14, 2014

夏天到,好好計劃, 迎接轉季靚衫~


去完兩個勁食trip, 我要同一身脂肪作出交待....( 仲有個Da Nang trip 未寫 :) )
本來打算去Da Nang 前修一修先
話晒都係結婚十周年, 諗住比返小小剛結婚既感覺我老公
但係睇怕對住我呢個128 磅( 宣報去完兩個trip, 已經變左132磅)既肥妹
都好難聯想返當年102 磅既新婚少婦.....@_@

呢日帶埋兩個女,出席Special K 既星級空中瑜珈WORKSHOP


兩個baby 陪媽咪一齊做運動,幫我打打氣


今日除左有Special K星級用家心穎BB,
仲有幾為星級Blogger  港女老婆, Hana, 同埋化妝師小花 ( 好明顯我係最健碩個位 XD )

兩個Baby 認真做熱身

係個女面前我都要認真D :)


太耐無運動..... 呢一下真係腰斷 .....>_<.....


其實盡力做, D 動作都唔係太難


但係靚唔靚就......


來到分享時間 :)


其實食Special K 都有好多年
每每肥到有D失控我就會再投Special K 懷抱
好多人覺得減肥係要食得少
其實係錯的,
減肥其實係要食岩既食量而識得揀野食
作為媽咪, 越係減肥越係要食早餐,
因為媽咪比一般人既體力智力勞動更多! ( 唔信啊? 叫個大律師黎湊一日小朋友, 包佢頂唔順!
又或者叫個超級運動員黎湊一日小朋友, 包佢話攰)

而且唔食野情緒會差!
而Special K 正好為我地提供一個有營養, 健康, 而能夠管理體重既早餐 :)

不過想做到減磅呢點, 就要配合運動啦!


開始學習升空


HLC 好衰, 一邊笑我一邊叫我加油 XD


Spider Woman


其實我認真努力架


肥妹飛得起喇~~~


一個好開心既Event


好開心見到心穎BB, 佢好nice 啊~


HLC 係Press Gift 入面揀左佢最愛既Chocolate 味攬實唔放



而我自己最愛既就係士多啤梨味, D 奶仲會變Pink Color, 睇見人都會開心D
加埋最愛既香蕉, 感覺好新鮮!

為新一日有個新開始打打氣 :)
早餐實踐低卡路里D全日就有多D QUOTA 同囡囡享受美食!


No comments: