Monday, May 27, 2013

英國Dyson科技之旅


    日期 : Apr 28, 2013 (SUN)
    地點 : 德福廣場1期中央展場

呢篇Blog 既 Event 足足係一個月之前發生, 所以D相係未減肥之前影, 所以呢篇Blog 有發水包包面同麒麟背....請大家見諒 XD



第一次參與品牌既Live show 分享, 其實好緊張,
( 講開其實好多公司之前都邀請我講Talk, 講D親子野, 但係我都一一拒絕! 原因係我真係會驚到震, 堅震個隻!上次去左香講零售業協會講, 個次真係震到我好想縮沙.......雖然大家都覺得我平時傾計口才好好, 但係一講到面對群眾就唔係好掂! )

今次應邀, 係因為呢個好似一個訪問既模式
感覺好好多, 而且係講有關我既經歷
亦好想呢番說話幫到人.


之前都提及過, 認識Dyson 係人為係BB 展想買風扇
來龍去脈可睇返呢篇Blog

http://cocosisi.blogspot.hk/2011/10/why-dyson.html

( 個舊hosting 死link, D 相無左...睇住D字先)


然後又再睇下呢篇用 Dyson 吸塵機既分享

http://cocosisi.blogspot.hk/2012/05/dyson-dc35.html



o那, 都話講住野影相係好樣衰架啦~~~



講返正經野
而家好多好多香港人都為敏感症煩腦
但係好多人用錯方法, 買錯產品 ( 唔好再洗兩萬蚊買水機吸塵機, 我已被騙過!)



Dyson 一部吸塵機唔係平
但係精明既消費者點會唔識計數!?



我話你聽, 如個你部 Dyson 吸塵機用 5 年,
計落係平過市面要用塵袋個D吸塵機!
因為Dyson 係無損耗品!不但夠晒環保,而且重點係吸力永不減弱!
呢部唔止經濟咁簡單, 而且經過多項過敏協會認證, 而家市面係無一部吸塵機有呢個級數既過敏協會認證,
 如果小朋友有敏感, 吸塵機方面真係唔慳得.

Like our Fans Page :)





No comments: