Thursday, May 30, 2013

利舞臺店暨Café Meal MUJI

今日同老公講起, 呢排開心左
我諗係個樣無左咁殘同咁漲
其實之前一直都會有因為自己想逃避而唔開心

有心機扮靚左, 又有心機護膚,
好似搵返自己甘 :)
感覺真好~~~


皮膚好左, 祇係搽BB Cream, 胭脂,畫眼線已好精神 :)

被邀請來到利舞臺最新既MUJI 店參觀

最想去既event, 莫過於開正你個範,
我係Muji 超級fans, 銀包祇有兩張Credit卡 
Muji Card 係其中一張 :))))


呢間係香港首間 Café Meal MUJI

好簡約,


好舒服~~

影完相覺得好肚餓


但係未有得食住


睇下間shop 先


今日黎到呢間未開幕既Muji


排列得十分靚, 而且因為無人, 好有心機睇清楚每一樣野 :)



仲有呢個化裝品部 :)


呢個碎粉好靚啊!!


日常護理


香水


我好鐘意Beams Boy 呢個Brand
但係如果件件都買Beams Boy 真係唔得了!
而Muji D 衫既Style 剛好同Beams Boy 既衫好夾!


每次著起Muji 既衫都覺得自己好清新脫濁
對於一個打底皇黎講, 最鐘意當然係佢地既打底啦 :)

利舞臺MUJI 分兩層,下層係Cafe,  個人護理, 衣物,旅行用品等等

而上層就係家品,家具, 文具,食品,收納



Muji 拖鞋係陪伴我咁多年既不二之選




右排呢個係最新款,個底無比敵咁soft, 而且露指位好大, 唔會焗臭腳!
( 好明顯我唔止對出街鞋好有要求, 對屋企鞋都十分極度有要求)

呢個貓貓memo pad 好cute


最新既木收納


仲有呢個耐磨紙銀包系列,(嘩, 手臂好粗 @_@)

發現呢個太陽能燈,好喜歡!!
亦好有需要, HLC 自從自己訓後, 一定要開住走廊燈開1/3 門,
但係我覺得咁樣真係好徙電!!
試過息燈,佢就半夜扎醒 @_@


呢個燈朝早吸光能, 夜晚有微光既燈, 真係好岩用呢 :)))

睇完Product, 不得不介紹下呢一part, Found Muji


呢度就好次一個小型展覽, 會不定期轉主題 :)
而剛巧今次係布料, 其中有D係非賣品


而且每次仲有 Limited edition 賣


就好似呢批來自法國退休郵差捐出既郵件袋
每個都唔同,


而且都帶住唔同既story


就連袋上面既破爛修補, 都係一種detail :)


其中我最愛呢個白色布袋! 


Muji 底底亦係我鐘情產品系列


新一批無骨(無骨係無縫邊, 原桶織布法, Made in USA 個 D tee 好多都係無骨架) 內衣, 唔止舒服, D 色仲不得了咁靚~~~
參觀完就準備開飯, 飯前,呢位來自沖繩既唔子咩咩小姐( 真係唔記得左)介紹 Café Meal MUJI 入面既茶有咩特別


佢就係為全部Café Meal MUJI 調制茶品既大師
即是 Mix 埋唔同茶葉, 係Café Meal MUJI 先有得飲架


佢呢次仲特登為香港人口味調製


開飯前, 介紹各種唔同既食物, 口水同胃酸都狂勁分泌


而今日我地品嘗既係 :

-- 麵豉湯
-- 十榖米
-- 日式羊粞菜沙律
-- 菠菜雞肉漢堡
+
-- 本和香糖布典
-- 沖繩檸檬特飲


唔好睇佢細細份, 最後覺得超飽!


一直Muji 主張素之食
素之食唔係食素, 而係注重食材本身既味道,原味健康料理
健康而無添加
而且簡約節約既態度, 食得飽而唔應該叫到一檯都係浪費食物!
( 最岩鐘意豪叫,眼闊肚窄, 成日食唔曬, 浪費食物既人)

而最估唔到一個咁豐富既餐, 祇係$88
相信6 月 11 開幕後, 定必經常爆滿 :)

Like our Fans Page :)



No comments: