Friday, May 24, 2013

Canon 兒童攝影工作坊!

上星期參加左Canon 舉辦既兒童攝影工作坊
CoCo 惡劣扭眼訓中 XD



家姐姐來到呢個playgroup 好開心
不停碌地沙


首先每位參加者派發一部最新既機款 700D 比你
.
.
.
.
試用 ^0^

首先講下我既影相History
其實我由19歲開始就用數碼相機, 當時日部300萬像既數碼相機, 係要賣7000 蚊
而我第一部單鏡反光機就係o係HLC 6 個月大時買下既 Canon 400D

一直都係Canon 既忠實Fans, 無論細既大機都係買呢個Brand
而對上一部就係 5D Mark 2
加上支24-70 F2.8 鏡, 影出黎D相簡直係無敵咁靚!

但係十分可惜, 呢部機係CoCo 出世後無幾耐已閉關
皆因呢部機身+鏡已超過4磅, 對於一個女仕黎講, 托舊咁既鐵出街
簡直就係同自己過唔去, 日子有功, 仲會練出強而有力既手臂!

咁老公搾機咪得囉!

係, 我曾經都好天真咁幻相我老公會成日幫我同D女影D好有feel 又好sweet 既生活相
但係事實係, 就算較Auto Mode 比佢, 佢都係影到一Pat 屎
連最基本既focus 都做唔好!
影親D相一唔係我眨左眼就係我個女眨左眼!
又影我肥手臂, 又影我雙下爬!
又鐘意底抄, 又影人地講緊野!!!( 佢話自然喎~~~ )
影出黎D相勁樣衰囉!
佢簡直係世上影相最差既人, 如果有部既可破此惡咒
必為世上最Smart 之相機!

( P.S. 其實最須要學習攝影既人係Dadii !)

講返我對相片質素既要求, 揀Mark 2 係因為佢全片幅(Full Frame) 同埋就算ISO 較倒6400
雜訊仍然好少 (即是唔會好粗粒)
但係唔好處除了重, 仲係佢拍片要手動Focus, 雖然好有電影Feel
但係小朋友跑得快, 拍Video對焦簡直係一回不可能既事.
於是個段時間, 我係托大鐵 Mark2 + S95 出街

係放棄托鐵呢兩年, 事實亦未搵到一部又岩心水, 條件有能配合我既 "認真機"
(因家下用得最多既相機就係iPhone 5)

但係睇返HLC 細個D相,
再睇下CoCo BB 時用單反機影既相
又會赫然發現, 我地Miss 左好多佢地既Happy Moment
好多係要單反機係Capture 到既Moment

Pic with 5DMark2


HLC 2yrs 6 months



CoCo 9 months


今日有幸試新機, 睇下可唔可以重拾我那股影小朋友既熱誠 :)



家姐仔除了陪妹妹, 仲好有創意咁整好多唔同既set up 比其他小朋友玩 :)


CoCo 立刻精神晒!


微距Mode....


呢部既個Mon 有得反起, 最岩愛自拍既我!


同家姐仔自拍



今日由Kidssha 既 Jenny 教大家影小朋友既技巧
一開始, CoCo 又扭眼訓喇~


見到好朋友Joelle, 又精神晒喇~~~


總之今日搾住部既, 入左自己張卡, 唔蝕底係咁影~


乜都影


而且呢部既好多預設既Mode, 將相片加上好多顏色同情景變化


好岩唔識執相既用家

不過今天之敗筆, 就係個地墊竟然係青綠色!


亦幸好 Canon 既色好自然(呢個亦係我一直揀Canon 既理由) 無影到塊面綠郡郡


CoCo 今日又有新寵, Pok Pok
Pok 媽, 我地既mimi 版都做好朋友喇 :)



影相方面完全合乎我要求, 機輕, 全片幅( 岩我用定焦大光圈鏡頭)
而且 ISO 最大可以去到12800 (因本人唔喜歡用閃光燈影小朋友, ISO 係暗既環境十分重要)
而且個顯示屏可以扭動, 好岩我呢D懶媽, 唔鐘意踎底起身見頭暈 :P
來到試拍片, 亦係我最關注既一Part


是日大會安排我地做篇劇


睇我皺曬尾就知我唔係篇劇料子啦....


從來我拍野就係即興


而且叫小朋友跟你個 story board 去做, 這可能祇有天才兒童先可以做到!

跟 story board 拍出黎既野真係十分唔自然
條片就不必show 了
但係勁愛佢唔洗再手動對焦,
仲有追焦追得好準!


A Happy Rainbow Day :)
好多謝Canon 既邀請


好Like 呢張相~~ Thank you Jenny :)



可惜無 CoCo 份, 佢太累, 上BB 車1秒訓著 :P

想睇更多Canon 700D 既資料, 可以黎呢度

http://www.canon.com.hk/EOS700D/

Like our Fans Page :)

No comments: