Monday, May 27, 2013

雙魚河餵蚊日

喪寫blog....因為我呢兩日打算搬Blog,
將以往由我未有HLC 到有, 再到生HLC 再到生 CoCo D blog 全部搬來Blogspot 呢度

一個超級大既工程, 老實講, 真係諗左好耐先決定搬
以前成日諗住擺係自己個 domain & hosting 度好穩陣
點知越來越多人睇個時, 問題就出現了!(唔係曬命)
竟然流量太大, 承受不了, 扯冧個 server....@_@||| always 都死圖
而且搬完又搬, 攪到要 keep 幾個 domain, 而家好煩, 有排慢慢add 返D 相....
諗起都暈@_@|||

有見及此, 都係密密寫返近期既Blog :)

來篇最新鮮熱辣
昨天剛剛去過馬會會所雙魚河郊遊~( 朋友帶我地去, 佢地祇招待Member)


呢隻豬, 成日都做埋D冧人既表情

呢度好似去左泰國咁relax

黎到一陣已經變左濕水鴨仔


家姐姐本來都著同妹妹一樣, 點知係outdoor 食完個Lunch 已經濕到要換衫!


定係你太愛呢條身裙, 搵籍口換衫?


Dadii order 左呢杯Mango 沙冰比佢地消消暑,


CoCo 嫌太凍


熱底家姐就超Like


HLC 好朋友PINK PINK 大愛CoCo 既綠色Sunglasses


兩歲十個月大CoCo 學踩單車


佢運動方面真係好差
家姐個時兩歲已識踩,CoCo 就好懶
然後佢超介意自己踩得慢,人地唔等佢仲嬲爆爆
索性落地推車!


嫌唔夠快仲想拉住架車黎跑@_@|||


於是Dadii 就認真教CoCo 踩


點知佢踩唔夠兩分鐘落車自己走左去.....


CoCo : I cannot I cannot ( 因為呔盤控制不當而成日撞埋去花曹)


睇黎平時要多D去公園練習喇~~


本來以為今日會落雨,來到雖然要餵蚊
但係見到放晴真係好開心呢~


講返轉頭, 我咁多年都無蚊咬!
今日竟然同佢地熱血人一樣有蚊咬, 真係唔通我減肥後都識熱??


CoCo 就不嬲都同我以前一樣無蚊咬佢( 佢D皮膚表面成日都係涼冰冰, 咪無蚊咬佢囉)


同埋今日聽D網友講, 試搽麻油防蚊, 好似唔係幾work
仲引左隻大黃蜂黎痴住我地, 真係嚇死家長!
定係我地隻麻油個牌子唔岩呢??


玩繩網係我地兒時集體回憶, 咁細個人爬到咁高, 真係好好玩好開心架!


我對新襪+新鞋


好愛今日個較遊look


呢個轉轉好普通


但係大家玩得超開心呢~


Pink Pink 努力 Push Push Push~~~


CoCo super hyper ~~~


Dadii @_@|||


跑啊~~~~衝啊~~~


如果香港多D呢D大草地比小朋友跑下就好喇~


可以減壓!


Bubble time


曦廷都來join 我地~


玩完Bubble, 個個都謝晒, 塊面紅噗噗,


呢個時候最好去室內playroom 玩下睇下卡通片

而家既小朋友真係唔易做
周末真係要比佢地身心 relax 下
咁先至可以平衡發展
6 月係大考季節
各位小學姐姐同家長努力加油~
考完試再玩個痛快~~~

Like our Fans Page :)



No comments: