Monday, May 13, 2013

點滴是生命

閉關10 日, 出山喇~~~
呢兩個月開始HLC 都開始要寫Blog, 係寫周記先岩
令我想起小時候我最愛作文
我D作文好有創意, 又成日貼堂!
希望HLC 都會好Enjoy 作文同寫周記 :) 有樣野似我就好喇~~~ wakakakaka~

講返今日真係好開心, 今日係無親節, 關我事既節日~~

首先一早就同係澳州爽 trip 中既奶奶 show 一 show 我為佢準備既禮物

每年奶奶同我媽咪收既禮物都係一樣,
兩個媽咪既地位同等重要
希望你地鐘意呢份大方得黎好襯你地既禮物啦 :)

唔知HLC 前兩日掂過D 乜, 一對手攪成咁
我都係, 唔知係咪個日學校旅行噴得太多蚊怕水呢!!?
於是一朝早就比左抗敏藥佢食

今日舉家上山頂參加 [ 點滴揹水行 ] 慈善步行籌款活動

好多人啊~~

來個Mother's Day Kiss 先~


講起母親節媽媽真偉大,
我已經覺得上一代既媽媽不得了, 其實呢一代既媽咪都十分之不得了
佢地不單係係勞動上既付出, 而精神上既付出更大!
雖然好多人覺得呢代既媽咪好多都有工人幫手, 已經好好多
但係自己又要返工, 放工又要湊小朋又, 有要教工人做野(教工人有時仲難過教細路) 又要睇功課! 佢地病左, 做媽媽既又訓唔安坐唔樂!

然後發現,係鏡前我就黎唔認得自己, 又肥(唔好以為肥係好食好住, 其實係唔夠訓, 食埋D無益野!) 又殘, 隻眼又"dap" 曬!
縱史係變成咁,媽媽都唔會同仔女計算, 祇要佢地快樂健康地成長就可以!

而我發現, 其實每個媽媽都有一個唔係你親生既大仔
唔知點解佢D 開完櫃唔閂櫃桶, 開住水喉刷牙, 唔見左乜都問你既壞習慣, 要你從新教育
而呢個唔係你生既大仔, 永遠都係最唔聽教!
你問返佢個媽媽, 阿奶奶
但係奶奶話佢以前唔係咁!?
咩話!? 咁即係欺善怕惡啦! 係咪要買條藤條黎炆下佢地牛肉先聽呢?

講來講去, 其實我想話, 我地每個人今日既成就, 都係媽媽犧牲自我黎完成我地既"大我"
而每個媽媽祇想陪伴仔女經歷佢地人生高底起跌, 在傍分擔/分享佢地喜怒哀樂 便已足夠


翕完就講返呢個活動,其實已舉辦好幾年

好多謝主辦單位既邀請

同行既仲有天使家

時時刻刻都被逼陪住我既公公婆婆同EE
( 雖然我成日逼佢地陪我, 但我知佢地好開心)
今日係母親節, 當然唔例外 :)

傻佬有左 XD

出發~~


呢個COCO 激屎禾!!! 一開始行就唔肯孭樽!
佢話so heavy!
典型公主病! 呢期都要好好教育佢!!

而家姐姐就好唔同, 好明白今日既活動意義

邊行邊睇風景

邊行邊講解
工作人員話, 山區兒童, 每日都要來回幾公里, 將乾淨食水帶返屋企
一個60 磅既小朋友, 每次會孭30磅既水步行幾小時回家
而且係無鞋著!
有幾多個香港小朋友明白屋企無自來水係點樣??
就算我地住緊個座洗水鋼, 9AM-5PM 無水都覺得好困擾啦~

源途除左呢D咁有意義既標語, 仲有義工團隊為我地打氣 :)

呢個CoCo 豬真係曳曳扭抱皇!


今日Mamii Dadii 婆婆 公公輪住抱! @_@|||

走到最後0.5KM , HLC 又眼訓( D 抗敏藥發作) 又累, 又腳痛,
公公唔忍心, 於是孭左HLC 一陣


HLC 聽到就黎到終點

興奮得跑住上去 :)

我地同CoCo 講 : 妹妹, 我隻手好痛啊~~
CoCo :Okay, I will kiss ^3^ ( 即刻彎身錫手臂)

~_~|||||



we made it !!!



活動好有意義
除左籌款起水滘, 仲能夠體會山區貧民為食水奔波
讓我地反思好好珍惜一切!

而同理心, 係我係教育小孩上既大前題 :)


而今日最喜愛呢份記念品
貼左係浴室鏡櫃上! 提住大仔, never let the water run !
希望以後唔洗我再敲你門講 " 閂水喉啊!"
有人話, 點解要攪個活動? 唔係就咁捐左D錢
拎攪活動既錢都捐埋更好嗎?

我唔認同!
當好多人聚在一起, 力量好大
而呢種影響力,能夠改變生命
不單止係被幫助既人生命得著改變,
幫助人既參與者, 生命亦被祝福!
而且要將呢種信念影響其他人!

CoCo 小鬼你唔係好累既咩??
做乜黎到終點個Playground 你咁精神!!!???


今日另一個highlight
行完4KM, 應承左HLC 比佢食個ice-cream
點知佢拎住個甜桶 R 痕 ( 揸住包住甜桶張紙)
Mamii 缺定唔會買過新既比佢
第一 , 支甜桶係佢自己搾住, 無人撞到佢, 佢跌左, 係因為佢無諗下揸住甜桶 R 痕會跌, 佢要付全責
第二 , 如果係因為佢無思考過而出錯, 咁輕易買過比佢, 佢唔會深深記得佢既犯錯
第三 , 要睇下妹妹係呢D情況會有什麼對應... :)


一開始妹妹好無奈咁望住家姐姐繼續食佢個甜桶, 並沒表示

跟住我就同妹妹講 : 家姐姐跌左ice-cream, 污糟左, 無得食, 佢好唔開心, 因為佢等左呢個ice-cream 好耐, 你可唔可以同佢share?

CoCo : yes!

不枉家姐平時咁錫你 :)

睇見呢個畫面, 覺得好安慰 :)

而且, CoCo 好似亦因為令家姐開心返已感到高興

CoCo 和天使女, 我都好想CoCo 剪菇頭 :D

感謝KAKA 同 Jacqueline 仲為我地安排左 Babbu Gump Lunch

最開心既係Dadii, 因為佢想黎好多次
但係次次都因為我唔食得蝦, 覺得黎呢度食好對我唔住而打消念頭


其實我真係無所謂, 祇要有其他食物食得飽就OK :)

況且呢度仲有超美味甜品呢~


yum~~~


everything looks good and taste good!


中午時D霧散左小小, 仲睇到小小景色!

節目完畢, CoCo 上車即刻9秒9 睡著 XD

是日工人姐姐放假同佢媽媽(也在香港打工) 興祝mothers day
我回家還要幫兩個小寶貝沖涼裝身
才察覺今日係"真媽媽" 體驗日
雖然累透了, 但係覺得好開心 :)



So surprise 收到花,



因前一晚已收左禮物...




Thank you EE 同老公為我同婆婆準備 :)


super like Hello MiMi 花


Dinner at 榕龍

CoCo 呢期好like 阿太look

呢兩幅相猜一俱成語

好易估~~~~
~
~
~
~
~
少女藏刀(少女CoCO)

見到CoCo 大淡食我就好開心

招牌芝士焗龍蝦
(全世界最好味)

婆婆有孫飽


CoCo 同 HLC 錫我一淡都飽


Happy Mothers Day Again


& Again

Thank you 大仔 同兩個寶貝女~~

你地都好乖啊~~

關於今日既 [ 點滴揹水行 ] 可以係以下Link 睇更多資料 :)

No comments: