Monday, May 20, 2013

5月4日 變 young D 約會


話說係N 咁耐之前, 好似係舊年11 月
應Reenex 邀請
將會keep 住做佢地既膠原自生療程一段時間
印證我皮膚療程前後得到什麼改變

點解都幾個月了, 我皮膚完全無乜改善??

因為呢......做左一次之後, 唔知點解又無再去
個治療師又無約我....@_@

然後前排又打黎問我....
於是我而家又從新開始了 :)



肥妹仔今日著得好cute , 即是好茄so ~~~ 硬係覺得上呢D地方著成咁唔係幾好, 哈哈~



其實每次都好鐘意Neo Derm group 既邀請
因為試過佢地既treatment 每次都覺得好滿意



唔知紅姑真人係咪真係咁young 既呢?
其實佢既年紀都 keep 到咁靚, 真係令人羨慕, 53 歲喎....
我覺得自己比佢更似阿姑@_@



因為太耐無做, 要從新做過個皮膚分析



結果緊係恐佈啦



下面呢個圖第一次睇, 係橫切面, 好凹凹凸凸啊!



下面三幅圖, 係下爬, 面頰, 右邊係重載區額頭



而比重災區更嚴重既就係鼻喇.....



本來以為咁耐無做, 來個正野冷凍光學膠原自生療程...


點知因為D死皮太厚,
祇能做CPS更生活膚療程
http://www.reenex.com.hk/index.html#treatment.html#cps


其實好多時係shop 見到D客, 或者大家睇我D相
都會讚我皮膚好!

其實真係唔好架! 尤其生完第二胎

D斑好勁!



隻眼仲開始dap (眼D油脂粒係遺傳, 十幾歲已經有)



面頰有好多斑, 而且因為死皮厚,生好多粒粒 :(



額頭D細紋近呢一年勁左好多...



但係點解平時無論睇相定係見到真人, 都唔覺我皮膚咁差?

哦~~~~ 好簡單姐.....
女人點可以唔化~~~~~~~~妝呢~~~~~ Hahahahahahaa



其實去完Seoul trip
係街度見到D 40,50歲既阿豬媽
佢地真係無化妝, 大部份都好滑溜又無斑!
點解呢?係食泡菜食到咁樣??
定係個個都去打斑?

我覺得我個樣殘比我個身肥仲更加令我唔開心.
好唔鐘意識新朋友個時介紹我老公比人地識
人地就唔小心爆出一句 " 嘩, 你老公咁後生既!"
下....咁即係話我老啦!!

我立定決心要fit, 要young!
咪咁蠢咁辛苦
做左媽媽都要靚都要對自己好D!!

Like our Fans Page :)




No comments: