Thursday, September 27, 2012

顏宅韓燒夜第 N 回~~~

自從講左話準備轉 Full Time mom 後
一直無心工作
日日就等個女返學後鼠左去街街~


不過間鐘係應該搵返自己,同朋友聚一聚


約左朋友去連卡佛既 Osiao 新品發佈會~


行街街前先來 GREYHOUND 醫肚~


食物不錯~~ 幾個女仔圍埋一堆講女人野既感覺更好~
老公刻意唔跟埋黎, 真識做 :D

係連卡佛 Private Services room 入面率先體驗未正式上市既Osiao


第一個感覺 "乜咁似雪花秀"


一邊食茶點一邊睇介紹,但係我真係好飽~


咁淨係飲個薑茶啦~~
 

同好友一邊聽一邊自拍~

三個聚埋一齊覺得我好老啊.....唉...點解我咁老架~~???


聽完介紹就一齊入去試下產品


呢個Pillow 真係好似睇大夫啊!!
Osiao 其實係 Estée Lauder Group 旗下最新為東方人研發既護膚品牌

好多品牌都有個D皮膚放大器去睇下你D皮膚有幾差,毛孔有幾大

但係呢次既測試好特別, 我真係覺得似睇中醫望聞問切

問:

食野喜歡濃味定淡味?
手腳凍唔凍?
訓醒面色點樣?
訓覺大唔大汗?

測出 5 種唔同既皮膚內觀形態
目的係搵出最能平和你皮膚既配方!
我係Number 1 (呢個type 係好敏感, 而且身體係偏弱) 仲有講左好多
不過唔記得晒係咩, hahahaha~~~

然後配以識合產品型號,即場以熱石按摸,試產品



好舒服啊~~~~而且好快吸晒, 呢排轉天氣好乾, 我又未轉 skincare

其實我個人而言
好 buy 中醫同漢方野
覺得外國人飲食習慣,體格同東方人都好唔同!
而Osiao仲有埋口服酸梅片( 陣味真係好似酸梅片, 幾好味, 我 like) 由內靚到外.


今日帶左呢兩支返屋企
要試一個牌子掂唔掂
買精華素就清楚晒~~

價錢其實唔平, 不過平既話, 我呢個年紀唔岩用~~ hahahahaa
姥姥級要用返D姥姥 skin care
wakakakaka~~
用一星期,有機會再同大家分享下用後感 :D



老公等架車打臘
我地就行 Pageone 同超市
買左好幾本育兒書~遲D介紹比大家

是晚又黎韓燒~~
今日巴弊喇~
兩個Dadii 戚起條筋話要食和牛....
唔係啊馬?? 咩日子?? 咩事要食5A和牛???

佢地話做節喎......中國既中秋節你食日本和牛?
好彩你唔係o係大陸食
我怕比人燒屋~.~


仲話要買支大吟釀送和牛?


趙總同顏總係咪中左六合彩唔比老婆知呢??咩事無端端咁豪????


呢盒野....盛惠$1000 =_=|||

呢盒$100 蚊, 睇唔出有咩分別....


海鮮部~


有我至愛既帶子~


醬油都十幾支.....~.~||


嘩~~~~


未食先興奮咪呢D樣囉~~


 𥄫到實...

事關每一塊要$60 大元, 夠我係公司樓下食兩日茶餐Lunch 了


客觀來講!! 真係勁勁勁勁勁勁勁好味!
我比和牛征服了*0*

玩得太開心時, 悲劇發生了
CoCo....賴左wee wee....
你去面壁思過.....(呢個女罰企要佢面壁, 因為佢會整古做怪引我地笑~.~)


衰豬唔問你,你都唔話去wee wee...到底要幾耐你先會真正介到片呢!!!????


食呀食~~


食呀食~~


最後~~~ 食到我地個個肚皮爆開了.....
好恐怖啊!!!!
而家仲係飽到想嘔 @_@
===================================================
快D黎Be Fans ! Follow and 關注我地啦~



No comments: