Sunday, September 16, 2012

CoCo 豬第一次剪頭髮~~~

轉天氣喇~~~浪漫既秋天終於到了~~戀愛感覺又回來了~
但係一轉天氣我D敏感又黎料....
個鼻好唔C服
隻眼勁乾, 呢幾日都覺得好眼訓=_=|||


繼開學後, 興趣班都要開鑼~~
  城中最出名之Ballet Jazz @ SDM
希望HLC有機會演出籍以增強佢既自信..


 阿妹同家姐唔同班, 一個晨咁早
一個係PM class
家姐話要送妹妹返學


咁你都唔洗一早換定衫等幾個鐘吧....-_-|||


CoCo 第一堂上
預左佢會發難!
強迫佢自己入班房,勁喊尖叫拍門一分鐘後收聲
係啊~~~ 我好狠心架~~ ahahhahaha


放學懶醒, 係停車場步行返屋企時表演Ballet
然後我問佢鐘唔鐘意, 佢又話 : YES!
問佢點解喊, 佢唔答我~~ hahahahaha
上完堂馬上返屋企眠一眠...


CoCo 同家姐玩公仔
佢地話公仔要曬太陽~~~
Lunch 後就輪到妹妹送家姐姐返學~
順便去辦件大事!!!


CoCo 第一次剪頭髮啊~~~~~


bye bye my baby hair~~~


好多人問有無唔捨得?

有小小啦....
但係呢期發現CoCo 個額越黎越高
因為長期紮實D陰, 前面頭髮好稀疏
唔敢幫佢紮咁實既同時佢又"嬲嬲休休"
所以決定剪個齊陰~


開頭CoCo 姐好惡鬧人 " No! don't touch me!"
 跟住我就同佢講數
佢知道無得避後,唯有乖乖就範!


其實都好有準備
糖糖 , iPad


自此剪髮變成了開心事 :D


剪左髮好似家姐姐細個!

同埋又大個女左~~~


好鐘意CoCo 呢個 New Look~~


剪完髮就去接家姐姐~~


返到屋企, 眼訓 Mamii 訓第二輪~~
攬住CoCo 午睡真爽~~~
===================================================
快D黎Be Fans ! Follow and 關注我地啦~

No comments: