Friday, September 28, 2012

HLC 興趣班之--溜冰冰


求早睡早起良方 @_@
其實呢排真係為左本書夜訓左好多
日頭就算返公司,得幾個鐘,完全做唔到野!

有一百篇Blog 未寫..
而加我夜晚唔訓, 除左為本書....
仲有同李姐講電話,仲有同米國既麗姐傾計...
有幾次都傾到雀仔唱歌, 天晒光先收線......OMG....
係咪顛左?? 我都覺得自己顛左!
到底有咩方法可以令自己早睡做起呢??

不過有樣野好鬼Sweet 既要多謝老公仔
雖然夾唔到時間同你一齊訓

幫唔到我襟被既你每次都幫我蒲好被放定D咕筍...
覺得你好好好好好好好sweet 啊~~


好耐之前已想介紹呢個 Muji 既梘兜
今晚換新番梘又諗起一定要影底佢!


我平時鐘意用番梘洗面
好多梘兜唔好用,會浸到舊梘𣺉晒
呢個去水之餘, 下面再有個兜
可以留返滴落去D梘水又唔會浸𣺉舊梘

而且大家見到黃柑柑個舊好似海棉既野
其實係可以用黎清潔瓷盆
( 其實我用黎擦手錚同膝頭哥磨死皮)
所以真係好環保 :D


見到呢張德國波恩櫻桃路既相, 好想去旅行啊!!!
寫完本書要好好獎勵自己~

中秋節就到,
HLC 同 CoCo 收到超多燈籠
每人收到
契媽一個, 婆婆兩個, 嫲嫲一個,靚姑婆一個, Dadii 一個
每人, 共六個...@_@|||


仲有大部份都有Music
唔止買電買窮我,
D 音樂勁大聲勁惡頂....@_@
下年真係唔洗買咁多喇~
不過兩個小朋友今日巢晒D燈籠出黎話要開晒佢
真係又澎拜又浮誇


CoCo 終於都適應學校生活,
換校服唔再喊喇~
希望你繼續加油,戒晒D片片佢啦~


每星期一次既自接日(家長自己接放學)
HLC 興奮不已


接著就係溜冰冰興趣班



所有興趣班Dadii 都堅持自己帶
佩服你星期六晨咁早仲要走幾轉!
遲D加埋CoCo.......... 靠晒你喇~~ :)


學左幾個月, 進度唔錯
上堂前要入去玩


上堂後同Audrey 睇 ice-hockey  睇到唔肯走...
成日都話要Join ice-hockey  ....
吓.....萬一比人打崩隻牙,或者撞斷勒骨點算啊??
緊係唔得啦!


我的 Time Capsule 已著陸!


我這個Apple 精
已有
iPhone , iPad , iMac , Macbook Pro , Macbook Air , Apple TV
好齊呀~~


其實暫時知道用黎做Router Backup Data

等我再慢慢研究下可以點樣用盡D~


每件Product 都好好好Simple 好靚!


Good night everyone :D

明天交稿~~ 死線在迫~~~
===================================================
快D黎Be Fans ! Follow and 關注我地啦~


No comments: