Monday, September 17, 2012

秋風起,迪士尼~~~

我們又來了~~ ^_^"
訓醒食個Relax lunch
之之柔柔 出發喇~~


今日Helper 放假~~


由家姐代為照顧CoCo
hahahahaa

其實家姐姐真係好sweet 的~~


入到黎先睇Parade


剪左髮既CoCo 正式行攪笑古靈精怪路線~~


巧遇朋友仔小尤~~ 好開心啊~~ 可以一齊玩~

睇呢個 Parade 我建議你去頭一段近 Golden Mickey 個邊


因為飛天Parade 會停落黎同小朋友跳舞~~


如果你等Parade 個位係好曬 ( 好似我地咁)
就要曬多本個鐘先輪到你架喇~~


但係HLC 無輪幾晒都Keep 住靚靚心情
見到呢期佢最愛既 Tinkerbell
興奮得狂揮手~


至於乜都無有怕既大膽浮誇CoCo 就出去跳舞喇~


雖然佢都唔知自己做乜~ 但係都好開心~


剪左髮既 CoCo 好似以前細個既家姐姐啊~

家姐姐K3 後大個女左好多
比我感覺好唔同 :D


今日同行既仲有好友Audrey

CoCo乜都跟,


家姐姐So cute~~


今日特多人


Slinky Dog 要排 1 個鐘


聽聞係某某 Bank 員工 offer


不過講真的
祇要唔係個 D唔守規矩既打尖粗魯大陸人
就算好多人,黎樂園都係開心的.. :D


今日玩左5 樣野~~


玩完色彩賓紛既Its a Small world 就走lu~~~

翌日同兩個 Best friend 食Lunch , 佢地話唔鐘意睇我Blog D sponsor 野, 淨係鐘意睇我D日常瑣碎事, 建議我開個 Private page 黎寫無聊野比佢地睇!乜我個 Blog 好多sponsor 野咩?? 唔夠生活化咩 ? 香港迪士尼個D唔係sponsor 黎架喎!!! 我真金白銀買Annual Pass 架!!! ~.~|||

激屎我喇~~~
不過講真心的,已拒絕左好多好多...
如果為著數, 不如出多幾篇寫CCK, 我賣多D野仲實際啦~~

而就算係 sponsor 既, 我都十分認真過濾過先接受~

為免因小失大影響我自己啦~~

所以,以後會多D寫多D無聊野黎滿足我兩個朋友
希望你地覺得我夠晒無聊為忠旨啦~~

hahahahaha

===================================================
快D黎Be Fans ! Follow and 關注我地啦~

No comments: