Friday, September 07, 2012

超級勁爆忙....

忙到完全無時間寫Blog!
自去完 L.A. 返黎都無停過


最好玩個Part 未寫~~ 你地等我啊~~~

去左 Macau
去左科學園
去左公主event



去左Art Around 整Clay 頭飾



開學前去左一轉Seoul



吃渴玩樂後,便正式投入學業!


黎緊呢年80%時間會擺係 HLC 同 CoCo 身上


希望HLC 升返原校小學我就無其他奢望了!
( god bless god bless~~~~pleaseeeeeee)



亦要教好 CoCo 迎接黎緊K1 既 interview!


同 Dadii 過了個十分甜蜜生日


有好朋友有家人!

今年開始靠晒你喇~我打算退下來做全職主婦, 寫blog 同大家分享育兒樂!


感謝天父賜我咁多好幫手
今年加油為兩個女兒努力努力~
願袮繼續保守呢個家庭

好想多D時間同大家講多D
但係呢排實在係勁爆忙,
仲要加埋我本自傳已開波趕工中....

真係唔知點死...
要搵 GODIVA 減壓
===================================================
快D黎Be Fans ! Follow and 關注我地啦~




No comments: