Tuesday, April 30, 2013

我們的結婚9周年 :)

8 + 9 = 17
拍拖8 年結婚, 結婚 9 年大女6 歲, 細女兩歲半
而我地就 33 歲... :)

4 月 27 日
9年前我地底底BB 咁結左婚 ( 諗返起而家D 24 歲, 我地會覺得佢地底B, 但係當年就唔會覺得自己底B....)

 而家同 9 年前有什麼分別?



好多人話我無乜點變 :)
減左肥十日個瘦面 treatment 真係堅掂!!!
(我從來唔會誇張!)


呢日同埋兩個寶貝女一齊食飯慶祝@山頂 峰景餐廳

想起N年前, 當時仲未係老公既顏大爺同我賀情人節
第一次來呢間餐廳

Me : 今晚去邊度食飯啊?
顏大爺 : 好特別既~~~~ 風景餐廳~~~
Me : 咩風景啊咁特別咁巴閉啊?
顏大爺 : 風景餐廳囉~~~
Me : 咁係邊度既風景啊~~~?
顏大爺 : 香港既風景
Me : 咁緊係香港啦!!! 唔通大陸咩! 咁間餐廳係邊叫咩名先得架??
顏大爺  : 都話係風景餐廳lorrrr~~~



真係好好風景架~~



但係今晚勁大霧...真掃慶~~~


好欣償佢地有kids corner :)



四格得戚仔COCO



雖然減肥中,周年記念就放自己一馬吧~~



拎起呢支貴水, 就想起當年係 London D 餐廳無錢叫野飲
會叫 tap water, 比人白眼.....



多謝你的幸福晚餐 :)


見到呢D圈圈電話,即刻同HLC 講,Mamii 細個屋企係用呢D電話 :)



飯後甜品 :)


大滿足 :)


有你地好幸福呢~~~
送左兩個BB 返屋企, 我地又出動了
約左好友們睇 Iron Man III



其實我晚飯飲左杯酒 wing wing 下, 眼訓到痺....



陪傻佬睇戲當係我送比你既周年禮物吧~~

後來,我發現我深深愛上 Iron Man 了!!!! ( 之前一次都無睇過~~)
so cool!!!!


講返減肥....
其實離上次減肥, 我並無肥返好多, 祇係三幾磅
但係因為懶得做運動, 要搵個方法提升新陳代謝先係大前提
18 號減到今日為止, 輕左3.5 磅, 磅數唔算好理想, 但係其中2.4 磅係減左脂肪 :) 好開心

其實有另一件事, 係令我極有動力減肥,
就係有人話我睇落老過我老公!!!!!!
 
好唔開心囉, 你話我肥過佢, 蠢過佢, 大食過佢都唔緊要!!!

但係老過佢就唔得囉!!!(中了死穴)


講老實的......瘦D睇落真係會後生D, 我要努力了

show 一 show 瘦面前後 :)



4 月 21 @Disney


1 圖. 4 月 18日 未做瘦面
2 圖. 4 月22 日第一次做瘦面 (唔知點解做完個刻係仲漲小小, 但係皮膚係有彈力左好多)
3 圖. 4月 25 日第二次瘦面 ( 隻眼明顯無咁dup )
4 圖. 第二日 4月26日 做facial 時影, 塊面第二日先係勁瘦!!!
不過塊面瘦左好明顯睇到大細面....個鼻仲邊高邊底 @_@|||

今日做完 treatment 同 茄妹行街



同一條裙, 帶出"賺" 爆feel 同著錯size feel....



其實條裙個袖好窄!
但係瘦左就應該OK, 好想同我隻巨臂講 bye bye~~~



第一次食一風堂....  not bad :)


同茄妹一齊搵返我的少女時期 :) I love you ~~~~

Like our Fans Page :)


No comments: