Monday, April 08, 2013

Easter 大阪京都之旅--- 清水寺賞櫻記~

 好耐無寫blog, 其實我本身係好喜歡寫blog
但係3月真係.....唉, D 衰野就咪講喇~~~
由得佢過去左就過去了 :)

為左我個blog 既最大支持者( 就係我自己喇, 好白痴, 其實我每篇blog 自己都睇返十機廿次睇到識背...@_@|||)
所以我還是好好記載開心時刻 :)

Easter Holiday 呢個 Osaka trip
係上次同Cherri 一家去完 Singapore 已約定

係Singapore trip 既blog 爛尾之同時, 我為免Osaka trip 無影無縱
還是襯熱寫了~~~
寫左第四日好鐘意既京都之旅 :)
可能係Osaka trip 唯一既blog, hahahahaa
其實每次去Japan 就係 theme park, kidzania, 甚至係百貨公司玩具部!
Dadii 覺得 HLC 越來越大, 去旅行除了親子開心時刻
亦係時候帶佢增廣見聞
等佢體驗多D唔同地方既風土人情 :)



去日本我地多數都係自駕遊~~



係大阪落京都, 一個鐘就到, 都幾方便:)



櫻花盛開既季節, 唔洗周圍搵, 周街都係~



到達清水寺


停車場已有好多花

秉承中華人唔執輸既教恢,

眼睛都未看相機先賞櫻, 影100 張先~~~ hahahahaaa


雖然落住毛毛雨, 但係心情真係好似D櫻花咁~~~~開晒~


CoCo 冧仔中~


又係花, 影左百幾張呢D花
其實我好比心機揀左幾張貼上黎blog
但係發現Google search D 櫻花相靚我呢D 100 倍 :P


京都之小街~ 充滿和式特產

過多幾年再黎手拖手影返呢個位吧~


到時家姐應該同我差唔多高了~~
Dadii : CoCo, 影相啊~~~ 笑下啦~~~~


是日午飯, 奧丹豆腐


淨係得豆腐食 XD



對我來講緊係無問題,我好愛豆腐, 但係來到先發現Aunty Michelle 唔食呢D無味水浸豆腐


其實食食下我都覺得好齋好寡
係下面呢碟綠茶麵豉燒豆腐稍為有味道


不過就十分地道, 唔錯唔錯
每人消費大約 HK$ 400


食飽飽行街街



行街街個時都係食 :P


呢間西尾老公形容係京都鉅記


真係十分貼切! 條條街都有一間!


收穫豐富, 買左5盒, 但係o係鋪頭裡已食左人地兩盒....
佢地蝕本....hahahhahaa


今日天氣灰灰地, 影出黎既相無咁靚~~
其實成條街都好靚好靚架~~


仲有好多和服日本妹~~~
我地更邀請佢地影相, 佢地超級開心呢~


媽媽與囡囡合照, CoCo 見到我地影, 係 BB 車大叫要預埋佢~~


櫻花樹下~~


一家四口~



呢條樓梯令我想起上次係Taiwan 九份, 大雨到不行, 放棄行上去
行緊呢條樓梯個時, 都剛剛下起雨來~


快D影多兩張去買遮啦~~~


一買遮就不停出現鬧女情況
我地買左兩把大遮,
CoCo 開頭死都要霸一把遮要自己拎,死都唔肯share!!!


仲拎住遮不停督到途人, 最後我唔再忍佢, 鬧完後就乖返


唉....呢D咪衰囉, 本來唔想鬧你, 最後咪自己攞黎衰!


不過CoCo 好識睇人尾頭眼額, 
好快佢就禧皮笑臉氹我地


真係激心又渦心!



許願板~~


如果唔係落雨, 一定影1000張相



Dadii 本來打算租和服同兩個女影輯相
可惜落大雨~~~



留下小小遺憾, 下次先有動力再來 :)


玩洗手池~~~



CoCo 蠢蠢, 揸支棒揸到咁高, 隻手又唔夠長, 笑死人~~~



呢張好有日本特色~



呢張都好like~



風大了, CoCo 戴住 Mamii 既 Scarf, 好 cute 呢 ~



落山時見到花扇


影張相留念~~



咁貴既扇唔岩小朋友 :P


Dadii 去到邊都買調味醬醋油鹽汁, 今次係京都名物七味粉 :)



回程時都係一路行一路食
離開京都前, 打算去食個 [茶寮都路里 ] 綠茶甜品下午茶
泊好車路經白川橋
( CoCo 已睡, 無份影相真可惜...)


零距離睇櫻花~~


行到茶寮都路里, 條龍長到呢......莫講話tea, 食Dinner 都排唔到我地....

於是就退而求其次去返隔離個間 [西尾茶屋] ( 即是京都鉅記)



其實都非常不錯 :)



家姐急不及待 :)


攞車時已天黑,



返到白川橋,櫻花打左燈, 好靚啊~~~



影張浪漫合照~~

Dadii 買左粟米湯熱飲比CoCo , 將當年對我既冧功放左落個女身上



CoCo 好似Mamii 當時一樣冧到甜絲絲~~ 
幸福的笑容,原來就係一鑵粟米湯 :)

Like our Fans Page :)


No comments: