Wednesday, April 10, 2013

迪士尼「星級怪獸之旅」

呢日好開心得到迪士尼邀請
體驗最新既「星級怪獸之旅」

其實由Dadii Mamii 拍拖時代,已勁愛 Monster Inc!
到HLC 出世, 更薰淘佢同我一樣愛呢套電影

可惜CoCo 次次我地話睇呢套卡通時
佢都say 晒no.....
No No Monster

所以今日既活動, 預左CoCo 唔會太enjoy


又拆呢個紅色眼鏡黎玩.....到底用黎做乜既呢??


Join呢個 「星級怪獸之旅」會包左個特有既兒童餐
好 cute 啊~~~ 係大眼仔包, 仲有個靚靚 Lunch box 送埋



但係呢個包中間個芥茉醬就..........

我兩個女分別咬左一淡就比 Dadii 同 Mamii :P


Dadii 每次入Park 都最愛食火箭餐廳既炸雞, 佢到而家都係覺得呢度既炸雞係全世界最好味 :)


食飽飽就去 [ 動畫藝術教室 ] 匯合公關姐姐們


其實係我本書 " 糖果盒" 裡都有介紹過呢個被忽略既節目
除了有野學仲有野帶走, 真係好岩3歲以上既小朋友!


今日呢個Tour 仲有位好鬼馬既哥哥導遊


一開始就同我地玩扮 Monster, 令氣紛好好呢~


HLC 同 Clok 有樂園姐姐take care



Mamii 可以有時間陪下 CoCo


CoCo 畫畫個樣好似我啊!!



家姐仔畫得好cute 啊~~


呢個就係CoCo 畫既大眼仔米高喇~~好抽像啊~~~



畫完畫,特別嘉賓出現喇~~



CoCo 驚驚...



但係o係家姐既引導下~~ 佢都肯一齊影相呢~

bye bye 大眼仔米高 , 下次見~~~



下一Part 黎到呢個平時一D都唔起眼既探險世界, 歷奇噴水池對面個樹林


Monster 哥哥又係度等緊同我地玩~



小朋友十分專心聽講

呢個Game 玩搵襪仔夾夾游戲~


最後唔知點解我地大眼仔組會多左隻單丁襪, 勝出左...
開心得佢地呢~~~


下一個Game 搵Monster


好認真....


就係搵呢D牌


我終於知道D紅眼鏡用黎做乜喇~~


小偵探們

玩完Game CoCo 放奶中....
Mamii : BB 啊~~~ 不如你戒左下午茶奶啦~~~好唔好? 你D奶奶好貴啊....食窮我喇~~~
CoCo : No! i want to sleep!


本來諗住你食完奶訓啦!!! 點知你又繼續玩!!! o靚妹!! 呃奶飲!!! 哼!!!


下一個Game 係同Monster 開檯打牌.....hahahahahaa
講笑姐~~~



Monster Designer 砌砌 , CoCo 認真樣


Dadii 埋黎攪攪震, 佢先係真正既 Monster XD



努力努力~~
睇下 Disney 既姐姐幾 Caring! 驚CoCo 會跌, 要hold 住佢條腰 :)

完成!!!



so cute all those monsters


迎接特別嘉賓前, 



佢地要再 practice 下嚇人~



waaaa~~~ 你兩個攞滿分啦~~~ 直情~



毛毛出現喇!!!!



hi~~~



HLC 好開心

Waaaa~~~~~


睇下~~~ CoCo 唔驚喇~~~


同毛毛合照完, 仲有毛毛既毛毛公仔做禮物~~~



CoCo 超開心..... 但係..... 你知唔知你係唔玩得架.....



CoCo : 我知.....我玩一陣比返你~~~ :)


不過如果你真係好想 Cuddle下毛毛 ,  Mamii 幫你日日吸, 同埋擺落雪櫃kill 晒D 塵蹣佢啦~



再次多謝 Orenia 姐姐今日既照顧! HLC 同CoCo 都好喜歡你呢~~~


有關更多迪士尼「星級怪獸之旅」既資料, 大家可以黎下面既Link


Like our Fans Page :)


No comments: