Sunday, April 21, 2013

香港迪士尼樂園「迷離莊園」奇幻探索之旅

點解放完 Easter Holiday 仲係 Play 得咁 Hard!!!?

為了令自己內心好過D, 等我借用阿妹 Emma 既Hea 霸金句 :
" 人來到呢個細界係having fun! 大家唔好咁認真 ^0^ "

好喇~~ 玩埋呢個weekend 就投入工作, 我真係認真的 :)
今日黎Park 優先試玩 全球獨有既「迷離莊園」

由灰熊山谷行去Toys Story Land 已經過好多次!
經過個間成棟俄羅斯建築既大宅 N 咁多次

終於等到你開喇~~~ ( 將於 5 月中正式開放!)


其實今日我係累到爆燈
皆因我 6:30 AM 起身同兩個女
去左迪欣湖砲 3 K 馬拉松
 ( 未出blog, 出blog 先慢慢講...)


返屋企沖個涼, 又返來呢度喇~~~


每次新園區開幕 event 都好開心
因為又有呢D整色整水野 :)


有玩紅眼鏡


D Props 勁 Fun! 岩晒 Funny Emma!


好愛呢張相, 我兩姊妹自拍都要拖手!
其實張相係影唔到隻手的!


Hyper CoCo


公關部CoCo 又主動去識新朋友~~


睇Parade


然後出發往 Mystic Point 去~


好Mystic 啊~~~~



夜晚仲靚~~~



入去玩前先講大綱....


「迷離莊園」的主人-著名探險家亨利爵士佢仲有隻Cute 爆Monkey,遊歷世界各國所收集到的珍品收藏在維多利亞
式私人博物館「迷離大宅」。大宅入面有個好特別既音樂盒, 呢個音樂盒可以將死物come alive,  登上「迷離莊園電磁廂車」,就可以探索大宅內的奇珍異寶 。



大宅好靚,唔surprise 因為Disney 一直都好著重Detail


視覺感受絕對係帶你入戲 :)


就連呢D奇珍異寶都好真實好靚~



除左玩, 入黎影靚相都係一個好選擇~


CoCo 入到黎都不忙 Mystic Victoria 一番


玩之前樂園為我地安排左特豐富午餐


呢間鏟廳巴弊喇~~~ 係Dadii 同D freind 成日話題之 " 女僕CAFE "
係女僕餐廳先岩 :)


講笑講笑, 係大宅, 有管家, 緊係有呢D維多利亞式女僕啦~~~


等食之高貴CoCo
事實我減肥當中, 緊係要聽聽話話唔可以瘋狂地食
但係本來已食飽既Dadii 有理無理即刻衝出去睇下有咩食
( 你知啦, 佢不嬲食行先)


返黎第一時間報告呢杯藍梅特飲必試~~~


裡面仲有粒會發光既冰, ( 送架, 飲完可以拎走 :) )

去完 Mystic Point 我愛的其實係佢地D野食
心諗, 我終於可以逃離火箭餐廳了....

有睇開我地D 樂園blog 既blog 友都知
我老公認為火箭餐廳既炸雞係全世界最好味....
( 以Theme park 黎講, Disney 既 F&B 係無得頂, 真係好好味, 我地呢D入park 入到麻木晒, 陪小朋友之際, 亦祇係想有淡好食^0^  )
但係我真係食炸雞食得好厭....
難得老細話呢間餐廳好多好野食,
我呢次仲唔甩身!!!

今日仲同主廚傾過計


知道佢地搵左好多世界各地廚師黎精心泡製美食


所以今日我好努力影餐牌
先來介紹下呢間餐廳既食物~~
去相~~~




講個秘密你聽, 凡係去親D餐廳有海南雞飯, 我老公係必叫 @_@










相片與事實係相附的 :)

是日大會將呢間餐廳既食物全部以自助餐形式預各Media 及Blogger 試食
其中我最愛就係呢個韓式人參雞餐 ( P.S. 隻雞係from USA , 咁就唔驚H7N9啦 :P )


從以上相片, 大家都睇到係東南亞美食
我當初都以為係食西餐

而呢個東南亞美食亦配合到故事,
因為亨利爵士周遊列國, 將最適合香港人既美食
帶黎全球獨有既香港迪士尼樂園「迷離莊園」:)

價錢如下~~






價錢平與貴見人見智, 我覺得套餐價黎講真係好OK 啦~~~ :)

為配合故事環遊世界既主題,
呢度都有好多唔同既房





但佢並唔係我地細個去酒樓個D 水仙,牡丹, 桃花 房咁間單!

真係成間房既擺設都配合主題 :)


大家配唔配對到呢既張相係邊個國家打邊個國家呢?


帶小朋友黎個時, 順便可以 study 埋唔同既國家特式 :)

我最愛就係呢間Morocco 房喇~~

Funny CoCo 食飽又扮鬼扮馬~


Funny 公公都扮


Funny genetic XD



食飽飽去花園散下步

呢度係視覺藝術攝影區
see ~~~ 矮得得既CoCo 同我地一樣咁高~~


好好玩啊~~~


仲有幾個未影, 下次再玩 :)

戲玉到了
好多人問, 到底「迷離大宅」入面坐「迷離莊園電磁廂車」呢個Attraction 岩唔岩小朋友玩?
係唔係鬼屋呢??

呢個問題我一黎到就問,答案係 " 無年齡同高度限制" 即係CoCo都玩得?
" 入面有小小黑 "


HLC 係想玩同唔敢玩之間, 既然無年齡同高度限制, 做媽媽既, 緊係鼓勵佢嘗試啦~~

HLC : 有無鬼架, 我好驚啊, 係咪小朋友唔玩得架?? (HLC 之前係 Orlando 玩 Disney Classic 鬼屋 Haunted Mansion , 佢都仲記得自己驚驚)
Mamii : 無鬼既, 小朋友都可以玩架, 坐車車架咋~~
HLC : 係咪好黑架, 我好怕黑


Mamii 靈機一觸, 頭先個杯特飲有粒發光冰

Mamii : 你拎住呢粒冰, 一怕黑個時拎出黎咪唔驚囉~~~
HLC 笑住 : 係喎~~~ :)  ( 真係天真得你呢~~~)

因為入面有幻燈效果, 所以記得唔好用閃光燈啊~~


Cute 爆Monkey 先來個介紹,
呢個位真係好似 Haunted Mansion


排隊位都好 Mystic


HLC 要求同新朋友同一架車, 唔同媽咪坐 :)


CoCo 睇黎有小小驚,


攬實Dadii~~


Aunty Ann 出發喇~~~~

其實裡面既效果好靚,



而且隻好Cute 既Monkey 係故事入面十分攪笑



所以係唔算好驚, 但係有D位會黑蚊蚊同埋好多 4D 效果,



大風,  噴水化, 都會令小朋友有小小驚


睇下HLC 拎住粒冰庵住耳仔就知啦~~~ hahahahahaaa


但係好快佢又OK了~~


種體黎講係好易接受



CoCo 玩完都無喊, 而且話唔驚 ( 我覺得佢係死頂, 因為佢個晚有發夢叫左幾下, wakakakakaa)

而家姐仔更撇甩我地同幾個朋友仔再玩多次( 哇~~~ 真係大個女喇!!)

玩完個game 就係禮品店!



Mystic style~~


原來有咁多靚野~~


急急腳去睇表演都無睇清楚


對於有玩pin trading 既我來講


呢D pin 好吸引呢~~
今日event 仲見到好友Pok 媽


知唔知人地好掛住你啊衰鬼~~~


今日真係玩得好開心 :)


好玩好食同埋好靚 :)


Super Fun day with my beloved family at the mystic point :)

Like our Fans Page :)



No comments: