Wednesday, April 17, 2013

HLC 第一次睇牙醫之----杜牙齦

HLC 生日後, 某夜補刷牙時
我地發現佢口入面生左粒野......@_@

Dadii 就話 : 係咪熱氣啊? 聽日買個龜靈糕佢食下啦~~~

如是者, 食了幾次, 粒野好似都無乜聲氣....
不過問了HLC , 佢話唔掂到係唔會痛的.....
咁我地就去左日本旅行....

返來後, 發現粒野仲係度......
Dadii 又話 : Mamii , 不如你幫佢督穿佢, 然後等佢慢慢好啦.....
Mamii : 吓........好驚喎.....@_@|||

於是, 我就影左下面張相比我既牙醫, 問佢係乜黎...

原來係牙瘡....
佢仲叫我千祈唔好整穿佢, 手尾長!
Dr.Lam 話 : 係咪之前撞過隻牙? 細菌感染就會生牙瘡架喇~ 要check 下, 好大機會要杜牙齦.


吓~~~~~ 杜~~~~牙~~~~~齦~~~~~~~ 咁大鑊!!!!!!!!!!

老實講, 叫我去整牙仲慘過開刀生仔.....
個D wee~~ wee~~~ 聲....

今次仲係我個女  杜~~~~牙~~~~~齦~~~~~~~
我真係唔知點同佢解析.....@_@

然後由前日開始我就不停滲D滲D咁同佢講....

嗱 ~~~ 去 Aunty Cordia 度幫你睇下D牙齒
跟住呢, 整走個粒瘡瘡

唔洗驚既, 媽咪上次 " mok " 咁大隻牙都無痛

同埋小朋友睇牙呢, Doctor 會比D氣你聞
然後訓著覺, 就唔知痛架喇~~
Carson 咁細個都係咁整
( 剛好Carson 上個星期整牙, 係Aunty Michelle 個facebook 巢返張相比HLC 睇)

Mamii : 你話訓著覺知唔知痛先?
HLC : 唔知 (微笑)

所以唔洗驚喎~~~ ( 其實最驚o個個係我......)


HLC 去到疹所十分輕鬆, 一D 都無驚...
照過X-ray
解識左 HLC 隻門牙既情況
仲見到隔離隻門牙牙腳宿緊, Tooth fairy 好快就黎搵HLC 了
可是剛好有問題既呢隻牙未咁快換住
所以都係要杜牙齦


Doctor 開始輕描淡寫, 開著D wee~~ wee~~~ 聲既儀器解析一番
( 呢個時候我確實好驚HLC 會縮沙... )


估不到佢一句就話 : OK

仲跟足Doctor 指示, 超~~~ 級~~~~ 乖~~~~~


Doctor 係隻牙度整個窿個時我都唔夠膽望佢....



隻牙入面已經發炎有膿, 放左D膿,
沖洗乾淨, 再報返個隆


歷時 30 分鐘, HLC 好合作, 好快就攪掂晒


super 乖乖~~~~


Dr. 解析, 因為呢隻係乳齒,
相信一兩年就換牙,
唔需要花錢做牙套
咁樣補下, 應該一兩年無問睇
盛惠 $800
比預期中平, 下星期再覆診 :)


 其實整個過程好順利而且好輕鬆 ,
大概因為 Dr.Lam 係三子之母
佢氹小朋友真係有一手

因為 post 左相係 facebook , 好多媽咪問牙醫資料
希望可以幫到大家,
有咩專業問題可以打去問, 因為你問我我係唔識答的 :)

尖沙咀,漢口道 28 號,  亞太中心 408室
康霖牙科中心, Dr. Cordia Lam
 TEL : 2786 0011

Like our Fans Page :)


2 comments:

Geokibu said...

真係好觸目驚心咁呀

CoCoSiSiMag said...

yes yes :>