Wednesday, December 12, 2012

Reenex -- Keep 住 young 既秘密


好開心得到Reenex 既尊貴邀請, 試做佢地既「膠原自生系統」療程



其實之前都已經穫邀好多回試佢地既療程
自從Reenex 好幾次邀請我後
我身邊好幾個好朋友都表示佢地都係 Reenex 做緊療程
覺得Reenex 真係好岩我地呢D阿太~

點解咁講?
比起D少女, 我地真係無咁多時間去攪塊面
而僅餘既時間, 祇能去做一D 一定掂既facial
時間太寶貴, 不能有任何閃失 :)

其實我地擺唔少錢落塊面度
好多人都有個錯覺覺得呢D大公司一定好"掠" 水

但係同另外一D係細美容院做開Facial 既朋友傾過
其實都唔係爭好院, 因為個D美容師會打溫柔波, 叫你加個lip mask, 再加個eye mask, 再加個Hand mask, 加下加下, 做一次 Facial 800 蚊落樓都唔止!
問題係, 做完呢D facial, 除左佢針清左係乾淨左...對皮膚根本無改善既幫助!

皮膚測試表示我有以下各種皮膚問題

1. 膚色唔均暈
2. 幼紋
3.色斑
4.小小缺水
5.下爬鬆弛

其實唔講都知好多人都有呢D問睇

不過生完CoCo 後,
D斑真係好勁
仲有小小似老人斑......好慘....

呢D問題係我地呢D年紀特別嚴重
都係因為皮膚周期太長
以前生粒暗瘡個印唔洗一星期就無

而家個印好似永世都唔走...~.~||
個印未好, 同一個位粒瘡又起過....唉....講起都好灰..

所以若果能夠攪點皮膚周期 (28日)
再刺激膠原自生, 咁樣其實唔洗點茶護膚品皮膚都會好靚 :)


今日黎到首先做個

CPS更 生活膚面部療程 
冷凍光學膠原自生面部療程


再黎個 HGF激活細胞增生面部療程


做埋個Mask 就攪掂~


每一次做完 Reenex 既療程都好種意


一個做完真係Keep 住young 既效果!
而家有得免費做~~ 千祈唔好錯過啊~

以下「免費體驗: CPS更生活膚面部療程1次」 (價值HK$730)

http://reenex.com.hk/edm/201107/RBLOG0711J/Form.aspx?ref=RBLOG1112J

No comments: