Thursday, December 27, 2012

遲來的 Merry Christmas :)

Merry Christmas~~~
好喜歡呢個充滿愛既節日!
多謝神你比耶穌來到呢個世界
令聖誕節有重大意義!

雖然一般人(我都係)係開下Party, 送下禮物
呢D事就正正係愛既表現喇~~

首先送上HLC 今年畫既聖誕畫~~


今年已學識好多字既 HLC 已經完全自己寫聖誕卡喇~( 真係好~~ 訓練個女自己攪掂就係我教育既大前題~~ waakakakakaaa)


 今日參加左聖誕賣物會(寫Blog 既呢日已完~~ 亦不方便講係邊度呢~~~)

 同CoCo 合照~~係咪覺得CoCo 好 Cute 呢??
其實
.
.
.
Cute 既背後....CoCo 係好惡的...
睇下佢衰衰格咁...
唔鐘意家姐姐攬實佢...
批錚實錄....@_@|||

結果!!!??? 佢緊係比我罰佢無得影啦!!!
我係唔會姑息呢D惡死臭皮氣公主病架!!!

家姐姐可愛獨照~~

見到同學仔好開心~~
家姐係學校人緣好好~
心感安慰~~

CoCo 都玩得好開心~

家姐玩咩game 佢都跟~
 

彈彈床~

連呢D英文指令game 都跟~

眼訓到隻眼擘唔大既CoCo 影相都會交足貨比我~~
靚對佢黎講太緊要喇~~

賣物會完畢~
下一場就係 Yung's Family Christmas Party 喇~~~
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
快D黎Be Fans ! Follow and 關注我地啦~


No comments: