Thursday, December 27, 2012

容宅 Christmas Party !

聖誕假期編得密密麻麻
去完賣物會, 緊接容宅(豪宅) Party, hahahahhaa XD

這個好朋友屋企,的確又大又靚
我覺得豪唔豪仲唔係重點
係容家好有心思, 為小朋友準備好多野!

充滿聖誕氣氛既佈置~

唔止小朋友,大朋友睇左都會哼起聖誕歌來~~~~

岩岩訓醒既CoCo 都無情緒, 即時進入party mode


CoCo 蠱蠱惑惑.....拎起支Candy Cane...


CoCo : 無味既.....

擺返落去先......

waakakkakakakaa , CoCo 你未拆膠紙啊~~
食物出場喇~~
頭盆其實係呢日我既至愛



Salami 同芝士


yum yum~~~


兒童樂園部好多BB


本來大姐姐 HLC 係付責babysits...

 
點知sitsit下去左同Pizza 玩~


HLC 好記得狗仔Pizza, 成日同佢玩到哈哈大笑 :)

CoCo 勁, 表演瞬間轉移~~~~
移去Sofa 影合照~~

Yung's Playgroup 大合照,呢張相正好表達人生百態~~ hahahahaa

人齊就入飯廳開餐喇~

自上次係 Kevin 屋企食過 Tommy 安排既生蠔, 竟然愛上了!!
(人越大口味真係會變  :) )

但係遇著班唔識開蠔既老公....
真係供不應求啊~~


家姐姐乖乖幫手派碟



派好仲自己攞埋野食, 食飽飽就去玩喇~~

Dadii 勁愛飲飲飲左成晚~~
你飲我就無得飲啦... :(

玩下傾下食下~
黎到交換禮物時間了~


禮物排隊隊~~~~



HLC 抽第一份, 係Peggy 姐姐送既化裝袋~~ HLC 大愛!!! 佢話係筆袋!!( 呢期佢勁愛文具)



CoCo 都唔執輸~ 抽中Aunty Wanda 送出既靚靚筆~~



CoCo 鐘意到要嘴Aunty Wanda 一淡~~~ 可惜佢唔知道,後來支筆已經比Mamii 搶左~~wakakakaka


而抽中我地送出既禮物就係Mamii 既好朋友 BBKA 姐姐Couple 喇~~
yeah~~~ (盒入面既禮物唔關 CCK 事~~ 我都好想快D送到CCK 野比你地 ^o^)


呢晚既高潮就由呢盒Foosball Table 既出現帶起!!


一拆即砌~~~

砌好即玩~~



玩到D大人走晒了...



我兩個女仲係度玩緊~


玩到Scott B 要訓覺了~~~


Nelly 姐姐仲同佢地玩緊.....

有咩咁好玩??
因為佢地擺晒D gum ball 落去踢...
開心到傻左~~~ :)


我兩個 baby 今晚玩勁開心, 玩到 12:30 先肯走....
今晚HLC 問得最多係 " 點解Nelly 姐姐同 Vincent 哥哥唔同我玩既?"


女啊~~~ 你睇下今日幾多人....點同平時Nelly 姐姐同 Vincent 哥哥對住你兩個啊?
其實今晚係大人party, 我地侵埋你玩咋~~
你咪咁多要求啦~~




Dadii 開心到傻左
飲左勁多!!
我要付責做司機.......
好耐無搾車~

第一次搾住我 *自己架車*  由港島返新界~~
其實我要練返手車, 多D自己去街街喇~~


再次多謝容家既款待~~~~
Merry Christmas to you all~~~~

No comments: