Monday, December 17, 2012

CoCo School Life

好少提及CoCo 既School Life
免得我以後嚴重失憶
要好好記載一下~
( 請各位唔好問 CoCo 讀咩學校, 因為都係普通野屋企樓下個D)

其實做媽媽的, 會好了解自己小朋友既性格
而小朋友亦會有佢地自己既生活圈子性格

簡單D黎講, 行為上係雙面人
不過內心深處都唔會差別太大

二小姐CoCo 無疑樣貌同性格都深得學校同學老師阿姐校長喜愛

係返學既第一日已係個風頭𧄌(這個同我地本身既人氣一D關係都無)
(呢樣同底調實幹既家姐真係差天共地)

第一日返學
CoCo 膽敢係各同學同家長面前, 個人獨唱 ABC song 
令身為媽媽既我十分驚呀!
( 比著家姐細個, 有眼神接觸都唔得啦)

雖然唱緊個時 CoCo 緊張到爆, 揑住把聲黎唱
但係最後都信利完成!表現得沾沾自喜

令我覺得又Proud 又好笑!

。 。 。
。 。 。 。 。 。 。 。 。 。 。 。 。 。 。 。 。 。 。 。 。

呢個女真係好似我性格咁愛表現自己, 又浮誇
臭脾氣

但係把口真係好叻氹得人好開心, 佢永遠係衝去門口接我地, 叫人 say hi 個個

上學期完,家長日,老師對CoCo 有十分十分好既評價

佢無論係學術, 語言發展, 人際關系, 自我管理, 情緒行為都做得十分之好

祇係失守係學校 Poo 左落片一次( 其實錯既係我....當時 CoCo 未戒 Poo... 係我騙了學校....XD)

不過老師讚佢有"認" hahahahaha 
乜有得唔認咩? XD

然後問到佢同人相處有無唔禮貌 (
驚佢係學校打人同搶人D野!)
老師好明確話無, 然後問我點解咁問?

我亦不客氣爆左CoCo 係屋企會發脾氣, push 家姐, 仲會搶玩具

老師覺得好 surprise , 因為佢話 CoCo 係學校好乖
從來唔發皮氣, 唔喊, 仲有好多好朋有...
(除了返學無家長陪開始頭兩日佢有喊同push 過老師之外)

講到呢度我當然好欣慰,
同時亦覺得阿女你真係識做戲~~~ @_@|||
 

對於呢個"精甩尾" 女兒係開心定擔心
?
真係擔心多D
佢學習既同時我亦要學習點樣教好呢個女
 接受呢個漫長既挑戰 :)

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
快D黎Be Fans ! Follow and 關注我地啦~
   

No comments: