Sunday, December 16, 2012

CoCo 學校旅行~

COCO 第一次學校旅行



去左濕地公園~



其實家姐仔兩歲前,我地都係住付近架~~



這個女實在太老積同太浮誇~~
太陽眼鏡係佢要求帶的!



先來套短片了解濕地公園~



真係好有教育意義~環保信息~


之後就去探貝貝



CoCo 影相時好緊張呢~



CoCo 其實對於黎呢度做乜顯得好迷網



不個我唔係好like 學校安排



車我地黎到後就自油活動, 又無集體游戲



我地又唔識得學校既朋友~



祇係行左個圈



睇下野,



影下相



因為天氣熱~~~ 顏二小姐不停要我地抱


抱到Dadii 投晒降,



決定入餐廳開餐



呢日CoCo 玩得最開心
可謂學校派既呢支Bubble


令我覺得最有意義係未試過三人行去玩


平時除左帶 CoCo 去睇醫生
我地甚小同CoCo 三人行



成日覺得做細好慘
從來未享受過Dadii 同 Mamii 對佢唯一既愛


不過當然我地兩個女都咁愛啦 :)
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
快D黎Be Fans ! Follow and 關注我地啦~


No comments: