Sunday, June 22, 2014

可以戴上眼既Polaroid

今次得到童瞳OPTICAL 88同Polaroid 邀請試用佢地既太陽眼鏡

本來都非常struggle要唔要呢個Offer
因為睇過D款, 大部份都係我唔會戴個D(好多 Sport 款)

有一日, 同 Sis Tra & 佢男朋友SN 經過有 Polaroid 眼鏡既Counter
有一塊反光圖片, SN 就拋起書包來 ( SN 係本百科全書, 乜都識架!)
" Polaroid 既鏡好勁架, 呢個係一個 technology 同埋 functional 既太陽眼鏡, 
係佢可以做到減折射!"

D 男人就係咁, 鐘意D懶high tech 同埋多功能既野
不過事實上, 我聽完都覺得好勁 XD 因為我都似D男人, 鐘意D 電器, 相既, 多功能既野,
hahahaha

" 係咩!! 原來咁勁架! 佢地話Sponsor 我喎!! 咁等我覆佢先!"就係咁, 呢日我地就去左童瞳OPTICAL 88 揀眼鏡



款式唔算好多,都係D易襯簡單款



見到呢堆Candy Color 就心動了


CoCo 揀左紅色



HLC 揀左藍色


而關於Polarized 既技術, 就係咁喇~



see~



就好似呢塊鏡上面既貼紙, 戴左會有其他野睇架~



HLC 同CoCo 都睇到呢~



下個月去LA一定要戴住呢set polaroid 再去Santa Monica ,



一場黎到, 順便驗埋眼,



因為呢排HLC 成日話睇唔清黑板, 抄唔到手冊

成個test 要 30-45 分鐘



結果,小一既家姐近視了,仲有散光,要開始戴眼鏡了。。。。好彩發現得早,

希望係8歲呢個黃金時間前攪好視力!


CoCo 都驗



幸好一切正常



不過就測到右眼視力無左眼咁好


大概因為隻豬妹仔鐘意訓係度睇電視.....@_@


童瞳(OPTICAL 88 學童近視控制中心)
沙田新城市廣場31A188-A189號舖 (玩具城樓層)
======================================================================
快D Like 我地既 Facebook, 跟貼我地既Blog update 啦~~

No comments: