Tuesday, June 17, 2014

牙齦適,牙肉健康護理

10 日前開始試用牙齦適


牙齦適係一隻專門抵抗牙齦出血 ( 流牙血 ) 既牙膏

其實我並非經常性流牙血, 祇係偶爾刷牙會有流牙血( 有時唔夠訓或者連逐打邊爐韓燒幾日)不過我都無乜點理佢, 飲下冰水舒緩下咁~

但係牙齦腫脹既情況度幾嚴重,
尤其唔夠訓個時,大牙付近, 同埋上顎成日會"鞋霎霎"
但係呢D問題有覺得未需要去到睇醫生
而且幾日就會好, 所以都無乜點理
但係佢又會on and off 咁樣出現

牙齦腫個時, 我一無聊就會用條"利" 去"了" 下佢........
其實都幾唔舒服!

後來睇報紙講 (http://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20140610/00176_090.html),
知道流牙血唔理,會導致牙周病,嚴重的話仲可能會甩牙添!
近排公事家庭都好忙碌,就快暑假要安排HLC 同CoCo嘅活動。好多時連Bed Time
Story,都想交畀老公負責,咩都唔做就訓餐飽! 試過畀CoCo教訓返轉頭,叫我
要一齊刷牙先可以訓覺! 所以呢,做媽咪一定做個好榜樣,要護理好牙齒,正視
流牙血的問題。
所以當初知道有牙齦適牙齦護理牙膏可以抵抗牙齦出血都好想試試,今次就得
到GSK邀請試用!


粉紅色既牙膏, 第一次見啊~


我想講, 第一次刷, 真係唔慣隻味
諗返轉頭其實並唔係因為臭or 好難聞
係無expect 佢係鹹!!! 仲要係勁鹹下!
你知啦, 用開D 牙膏都係甜+薄荷味


用左一星期之後都開始接受佢陣味
而且刷完都有陣清爽薄荷味, 感覺好好

發覺牙菌膜形成慢左, 夜晚個轉刷牙時都好乾淨
最明顯係牙齦腫脹既情況有改善!
因此刷牙留牙血情況都無左 ( 通常我刷牙有血個日都係牙肉腫)

希望呢D資訊可以幫到有同樣問睇既各位Blog 友 :)
詳細資料可到 www.parodontax.com.hk 看看。

No comments: