Monday, June 16, 2014

飄尾紋眼線記

兩個月前, 去左 Beauty in Eyes 飄尾同紋眼線
Facebook post 一出, 簡直就係瘋狂地發問


相信好多人都聽過飄眉, 紋眼線
好多人想整, 因為堂眉同眼線真係好重要
個人望落精唔精神, 老唔老就靠佢! ( 成一聽D上左年紀講, 老左堂眉都𢱕晒, 係真架!)

點解咁多人想, 但係都係得個想字?

第一 : 怕痛
第二 : 紋左落去就一世, 紋得唔靚, 紋孭左點算?
第三 : 有無危險性?

其實講真我都諗左好耐!
諗左年幾兩年 ,
最近的起心肝, 係因為條眉有一忽仔無左毛, 雖然不嬲尾毛粗, 唔洗畫都OK ( 須然有D高底眉)
就係無左一忽仔無左毛, 攪到我日日要畫眉!
而且唔係日日畫得靚, 仲要朝朝CoCo 一趁我化裝就入黎問問題!
好煩囉! 阻住晒,又攪到我畫得唔好!


瞓底修好眉,準備好了


搽麻醉糕~


本身係唔打算紋眼綫, 覺得好怪, 好似D 40-50 歲C 奶,
紋完眼線位變綠黑色個D呢
勁娘!!! 但係去到見到老闆娘MiMi, 勁靚女
佢條眼綫好自然好靚


就係咁, 我就決定紋埋佢!


大家最關注, 痛呢個問題!
其實我係一個勁唔忍得痛既人!
我覺得眼線都幾"冤" 下 ( 唔稱得上係痛)
可能個個位(內眼線) 比較敏感
我同MiMi 講有D"冤"
佢幫我落多小小麻醉糕就好好多了!


然後到飄尾 ( 同一般紋眉唔同,隻色無甘死, 係一下一下咁畫(介)上去, 扮眼眉, 一條條)


飄尾係一D都唔痛, 但係佢畫(介) 個時會聽到一下一下既唰唰聲.


  攪掂, 全程大約 1 個鐘


好好好鐘意啊~


thank you 靚靚MiMi


再睇下做之前


同做之後!!


唔化妝都好好


而家我出街淨係搽BB cream 就攪掂!!


慳返好多時間!
可以Keep 3 年架!
快D打電話去Book 啦~~
銅鑼灣謝斐道508號聯城商業中心1702室,係總統戲院隔離萬寧對面
Tel:28952248有興趣就可以打電話約時間呀

可以去佢地facebook 睇更多資料 :)

No comments: