Thursday, June 19, 2014

Da Nang 十周年之旅---終於出發了

4 月 28 號星期一,晨早去越南領事館辦簽證
辦左特快證,兩個人加埋 $1100 ,本來佢叫我地4:30 返去攞得
但係我地話 5:00 要趕飛機
最後佢比我地 3:00 攞!
Yeah~~~ 終於正式出發!

連埋係KL 返黎個程, 我地今個星期已經係既場出出入入5 次........@_@|||


512 班機, 佢地話係個甜蜜既 "我願意"


今次去越南都係用Abe Wifi ( 安部數碼 )
去越南日租都祇係HK$60 蚊
因為個蜜月trip 兩個人都唔會分開, 所以一部就可以兩個人用


1 個鐘多小小就黎到Da Nang , 天氣一般


見到好多粉藍色屋仔,好開心啊~~~
排除萬難, 終於黎到喇~


酒店Call 左車黎接我地, 但係要自費, US$25


周圍D屋都係細細間兩三層, 好有小鎮feel
有小小似十幾年前廣州個D舊區


唯一分別係地方好乾淨


呢度最靚最新既Mall 就係呢個LOTTE Mart


今次住 Fusion Maia Resort ,


Check in 唔係o係counter, 係一對一既貼身服務~ LIKE!!


我地經 https://www.theluxenomad.com/ book 左個 King Deluxe Pool Villa
HK$3360 per night , 係全城最底價~


好大張床



夢寐以求既孖盆朝早唔洗爭位

好大間房!


好大個泳池


我成日幻想有日中左六合彩我會有間咁既房~~~~~
都係個句, 今晚早D訓, 發返個靚夢 XD


不得不講下呢對拖鞋!!!
勁鐘意勁好著, 走個日本來想帶走(入住個時係全新, 送比客人)
但係我老公話D酒店污糟, 唔準我帶返屋企!!!!!
佢話要帶就去Hotel 個shop 都買對(HK$80) 買我就唔想喇!
你個人住過個Hotel 你個人都好污糟啊, 你唔好返屋企啦不如!


因為呢間hotel 係包全日任做SPA
雖然check in 完已7:30, 但係我地都撲去做SPA, 真係唔執輸 XD


爽完兩Part ,好肚餓


返房途中經過大泳池, 忍唔住要去望一望~~


見到沙灘, 又忍唔住要去望一望!!!
一除鞋有驚喜!!!!!!!!!!
D沙細到滑到呢~~~~~~~~~
好似踩麵粉咁樣!!!!
就好似個次去蘇梅怡翁海灘D沙咁滑啊~~~

我地既十周年之旅第一餐就係~~~ Room Services~~~

好好味啊!!!


黎越南緊係要PHO


好好休息, 明天繼續SPA,



繼續陽光與海灘~~~



===========
快D Like 我地既 Facebook, 跟貼我地既Blog update 啦~~

No comments: