Wednesday, October 10, 2012

由做好人變壞人? 定係由壞人變好人? Wreck-It Ralph

由做好人變壞人? 定係由壞人變好人?
呢個Topic 你睇完,緊係會話我痴綫
緊係要做個好人啦!!



不過有D矛盾位, 唔知各位媽咪有無同感....

你屋企既小朋友, 是否善良得令你覺得心酸?

HLC 性格十分善良, 呢類人好奇怪, 佢會吸引好多 take 佢 advantage 既人圍繞佢身邊
當然你會話, 呢種人唔會覺得自己比人 take advantage
但係父母睇見一D立心不良既人唔係真心同佢做朋友, 又 take 佢 advantage
個心真係會那住那住....

好幾次同老公傾計時, 我地都傾到呢個問題....
訓練到個女咁有同理心, 咁為人切想本來係我地兩公婆做人既宗指
但係 always struggle 個女變到咁淋 bat bat 乜都就人地, 係咪錯既選擇?

有一次問老公, 我地係咪應該教 HLC自私 D? 諗自己先,唔好理人地咁受?

老公即答" 唔係囉! 個D自私既人, 其實心存妒忌,佢地就算攞到人地著數, 佢地其實內心係唔開心, 但係我地個女, 就算比人攞左著數, 佢內心都係快樂架!"

see ~~ 有時我講一千字, 真不及我老公講 1 句!
因為佢正正就係個種成日乜都無所謂既人 :)



呢期同HLC 玩緊拼豆豆小手作(遲D會詳細同大家介紹)
令我諗起呢套我祈待已久既 Wreck it Ralph 仲有唔夠一個月就上畫喇~~
(唔知幾時到香港呢~~~~)

一個由 dot matrix 年代既電子游戲 Game 起源



又係我最愛既懷舊集體會憶!



故事講到係遊戲裡面做壞蛋破壞黃既 Ralph



厭倦做壞蛋既生涯

決定黎個大洗底

係游戲世界做返個英雄~


由佢做壞蛋既 FIX-IT FELIX Jr
到佢想做英雄既 Hero's Duty
再誤打誤撞入左去 Sugar Rush Speedway

呢幾個唔同既場景

我最愛
Sugar Rush Speedway , 亦係故事既重心

因為8 月去迪士尼總部見識過佢地為呢套戲
龐大製作班底(成二百人, 來自世界各地!)
仲特登為呢套去左西班牙取景(動畫都要取景 ^-^ )
去左西班牙Modernisme !!!
我夢魅以求去睇既 Gaudi 大師健築 *0*


靚唔靚先!! ( 有人話結婚周年同我去喎~~~ 請問係幾多周年呢? )


呢D mosaic 真係好似糖果啊



取景之後就演變出呢個糖果島喇~~



因為呢個scene 
迪士尼動畫更首創令到糖果有透明及反光感既動畫技術!
令套戲睇落更美味~
睇吓下面個車轆你就明白架喇~~

好開心當日係Animation Studio 見到Clark (呢套電影既製作總監)


佢為我地介紹整套戲除要帶比大家視覺享受同娛樂性外
其實個重點係睇完套戲有D message 要比大家( 又或者對一個家長黎講套戲有咩教育意義)

Ralph 最後係 Sugar Rush 遇見小女孩 Vanellope
真正明白, 一個英雄並唔係你要打敗幾多壞人
而係點樣幫助身邊既小人物成功!

相信呢套戲又會成為各為媽咪教導小朋友既"動畫教材" 喇~~
===================================================
快D黎Be Fans ! Follow and 關注我地啦~



No comments: