Monday, October 08, 2012

國慶郊游日~

國慶日天氣超好~
我地決定郊遊去~

其實香港帶得兩歲小朋友去既地方好少

等CoCo 大個小小
我就可以多D帶佢地去野外親親大自然喇~~~


錦田鄉村俱樂部
http://yl.com.hk/ktcc/

大草地踢踢波~


玩排球


但係呢度一轉秋天就勁多人...


玩完動再玩靜


粒粒珠拼畫~

 

$30 蚊雖然我覺得有D貴


但係阿女玩得好開心

正所謂高處未算高...
黎到呢個卡通車Game ( 新野)
勁貴....


$40 一圈....睇落個圈都算幾大幾長


HLC 揀左 Pink Pink Cat


點知....佢架Pink Pink Cat 勁快, 飆住咁去!
真係好驚, 快到要跑住先追到
咪話我黑心, 我覺得佢唔圍好D跑道邊,遲早會有反車意外發生
而且無年齡限際
有D 得三歲個媽咪都比佢自己搾
係咁撞欄......-_-""

唔夠3 分鐘玩完!
$40 蚊 3 分鐘....好貴囉.....-_-""


後來仲比我地發現佢係較快左D車...勁呃錢....


呃一轉都未夠, 要咁笨比佢再呃


因為家姐玩到欲罷不能


結果家姐姐 等 CoCo 訓醒又再玩多一轉...


Cherri 自己揸~
Carson 就同Dadii 坐~
合共每家消費40+40+50+50 , 6 分鐘..... *0*

如果你覺得呢Part 唔係好岩你既小朋友, 你就唔好走入黎喇~
hahhahahaa

帶潔癖 CoCo 去掘番薯...怕怕D泥唔肯落地...


純種麻煩小姐一名....@_@


家姐仔努力掘掘掘

叻叻~~~


睇下我呢個先似農民家嘛~~~


CoCo 又係要淆左10 分鐘先肯郁手


掘掘掘~~


掘左出黎又唔肯掂...


CoCo 話 : e ~~~ dirty~~~


好多啊~~~~


呢個體驗唔錯~


比佢地知道有D植物既果實係o係泥土裡面 :D
番薯幾底掘, $12蚊一斤, 有得玩仲有得食


CoCo 同 Carson 好老友~


次次都要 Kiss Kisssss


跟住去跳彈床
呢Part 其實我好鐘意


二十蚊15分鐘
但係自從CoCo 入得去玩我就好驚

因為好多牛高馬大既"喪童"入去一齊玩


我唔係過份保護既家長, 但係覺得呢D彈床都係小玩為妙...

又係覺得佢地無安全意識
睇下後面個位發育左既少女起碼都有10歲,
成個大人咁高, 係個彈床入面橫衝直撞...
跳得好高唔係問題,但係佢咁樣衝法就唔係幾好,
入面唔好計CoCo 都有兩個3-4 歲既小朋友
個大姐姐同大哥哥既阿爸阿媽坐係外面都唔話佢要睇住D小妹妹....唔好咁衝
我覺得真係撞爆鼻無錢賠個隻囉...


HLC 一直陪住妹妹, 好驚D "喪童"撞到妹妹
仲有一下個"喪童" 㩒底個栱門夾住CoCo


HLC 好驚...不停咁跟住妹妹....其實我好擔心既同時又覺得好Sweet


心情真係好混亂.....


結果我地玩左5 分鐘就離場了...


準備BBQ~~~


蠱惑樣CoCo 有得食就好Happy~


今日主要係兩個乖乖家姐姐

同兩個24孝Dadii 燒比我地食!


今日玩得好開心啊~~~~
HLC 都話佢好鐘意郊遊呢~


===================================================
快D黎Be Fans ! Follow and 關注我地啦~

No comments: