Thursday, October 04, 2012

HLC 都飲奶奶~~

呢排為了極速完成新書
重重既 hard disk 公司屋企兩邊走!
睇反好多 HLC 細個既相



4 months



10 months


1 yrs old


2 yrs old  時同CoCo 都有幾分似~


見到以前肥嘟嘟既HLC
又不停諗, 同 HLC 戒奶係咪個錯既決定?

一直好注重兩個女既健康, 好多人問我點解當時要同 HLC 戒奶


因為我觀察到 HLC 對佢食緊既奶有敏感
一病親 D 鼻涕同痰都拖3星期!

而且已經4歲, 覺得佢應該要係食物度吸收營養

於是就戒左!

但係睇返D相, 由佢戒奶開始就一直瘦

我唔係話要好肥就叫好

但係始終有返D肉地會好睇D

呢期CoCo 轉左illuma 之後體格唔同晒
連婆婆都讚佢"實得得" 又健康左!!

攪到我心思思想比HLC 飲返奶

係CCK fans page 問左D媽咪既意見
估唔到原來好多好大既小朋友 4-12 歲都仲有飲奶

然後我又再上網check 下 illuma 既人體親和配方係D乜

Sorry, 唔好怪我祇係個平民師奶,完全睇唔明上面個表.....~.~

跟住再睇o下下面講 Sn-2
  • 蘊含結構脂Sn-2 Palmitate (Sn-2 棕櫚酸),接近天然的脂肪分子結構 ,
    更貼近幼兒對脂肪的天然需求。
    對幼兒的好處包括:

    • 身體成長 – 結構脂Sn-2 Palmitate (Sn-2 棕櫚酸) 有助鈣質
      吸收。鈣質是骨骼及牙齒發展的重要元素。
    • 腦部發展 – 結構脂Sn-2 Palmitate (Sn-2 棕櫚酸) 容易被身體吸收。脂肪酸有助形成腦部及神經系統結構,因此脂肪吸收對嬰兒及兒童尤為重要。
    • 腸道健康 – 結構脂Sn-2 Palmitate (Sn-2 棕櫚k酸) 配合水溶性膳食纖維(Oligofructose) ─ 優質益生元,有助腸道益菌的生長,從而支持腸道健康。
  • 蘊含脂溶性維他命D及維他命K。同時吸收這些維他命和鈣質對骨骼礦化有著重要的作用。
  • 蘊含優質Alpha-Lactalbumin (Alpha-蛋白),有助幼兒健康成長。
  • 蘊含AA、DHA、Choline (膽鹼)、Lutein (葉黃素) 及Taurine (牛磺酸)
    有助支持視覺及認知發展。
  • 配方不含蔗糖,配合健康餵哺模式,有助幼兒建立健康的飲食習慣。
其實睇完都唔係好知佢有乜好同有乜特別(D奶粉係咁架啦~~ 又話有DHA 又話咩胡蘿白素, 真係佢識你, 你唔識佢架嘛~)

但係我就知道
SN-2 同 Alpha 蛋白既重要性!
之前聽註冊營養師講過

好多人以為BB 便秘係因為奶粉熱氣 同埋決乏纖維素
就好似有D大人便秘,食多D菜祇係暫時幫助, 食少左菜就屙唔到其實係因為腸道唔健康

SN-2 係幫助腸道吸收, 食奶粉便秘既主因係腸道吸收能力差, 吸收唔到既鈣就會令大便乾硬
所以咪便秘囉!

係咪好叻啊~~ 我咁都識 :D

Alpha 蛋白 呢
我淨係知 Alpha 蛋白係貴野.....
其它唔知喇~~
hahahahahaha

其實 HLC 食野都好均衡, 但係食得好少
而且佢鐘意食齋, 大概係懶得𡁻野啦~~

所以好想佢吸收多D蛋白質...

經我消化後, 再加埋Facebook 既 Mamii 們意見後
HLC 即將展開5歲奶奶期

如果佢成功長多幾兩肉, 相信會為廣大 Skinny B 既媽咪帶來希望~~

let see ~~~

===================================================
快D黎Be Fans ! Follow and 關注我地啦~


1 comment:

Anonymous said...

我都有興趣想俾我家小寶試Illuma,BB容易接受嗎??