Wednesday, October 17, 2012

Californian Disneyland downtown 血拼~~


其實我同一般細路仔一樣
都係好鐘意住酒店
咁我當然唔會好似佢地咁底B 為左去跳床啦~~

一提起住酒店
同我去過旅行既閨中密友都知我好鬼麻煩

又要帶私伙毛巾, 又要私伙攬枕,
最重要係要住靚既酒店....
雖然我怕貴....但係我更怕鬼....
hahahaha
所以我對Hotel 既要求係十分之高!

講真的, 住一間靚既Hotel, 可以將個次既旅行好玩及Relax度 boost up 幾倍 :)

呢次加州迪士尼之旅, 第二間Hotel 就係

Disney's Grand Californian Hotel 



睇下下面個Map就知
酒店則門係 Adventure Park



另一邊就係Downtown Disney
穿過 Downtown Disney 就係 DisneyLand Park 喇~~



呢間Hotel 好新,2009 年先開幕!


jet lag 到暈左兩個鐘, 就往 Downtown Disney去



就算幾眼訓, 講起Shopping 到會精神晒!!



 係 Disney Phineas and Ferb 入面呢隻鴨嘴獸 Perry 有幾受歡迎?



睇呢個Section 就知啦~



呢度有好多好多唔同既shop




每樣野都覺得好新奇



其中我覺得呢間砌車既 RIDE - MAKERZ 真係好特別



好多男仔鍾意玩車



但係如果屋企有個鐘意玩真車既 Dadii



改裝車將會係佢地既最大既興趣!



由小朋友黎揀佢地要什麼車架, 什麼顏色,



什麼車鈴, 車身貼紙~


砌出一架屬於佢地自己Design 既搖控車 :D

http://disneyland.disney.go.com/shopping/ride-makerz/

我諗唔止男仔, HLC 見到都會好鐘意!!
多人對Build a Bear 都唔陌生


呢間兩層高既Bulid A Bear 仲加入好多Disney Characters 元素~~ 岩晒Disney 迷~



LEGO store 門口呢幾座模型好靚啊!!



入面仲有人頭賣啊~~


近排迷上Lego 既HLC 一定會係呢度流連忘返~



好想買呢個同 iPhone  apps 一齊玩既新LEGO



可惜SOLD OUT~


行完街街就係時候醫肚~



At Rainforest Cafe



唔知點解呢類美式餐聽黎親香港開都頂唔到幾耐...



其實我本人係幾喜歡美式餐廳~



唔知HLC 同 CoCo 會唔會喜歡係熱帶雨林裡面食飯呢?



今日買左小小....



明天繼續努力, 哈哈~~
======================================
快D黎Be Fans ! Follow and 關注我地啦~


No comments: