Monday, February 24, 2014

每日湊返學放學乾淨淡妝look :)


每次去韓國我都會買一大堆護膚品,而韓國最出名嘅,當然就係BB cream喇~

我諗我試過嘅BB cream真係不下十個品牌, 但係8 成都唔係好岩心水
我覺得韓國品牌嘅BB cream因為要適合地當地嘅天氣, 所以都會比較潤, 
同埋佢地韓國人鍾意搽上面好有光澤感, 而我就覺得呢種光澤唔係好適合我,
祇覺得塊面好多面油~
呢期我試用後,最愛嘅就係Ettusais 既礦物BB cream

呢個日本品牌大家一D都唔陌生,我以前都會覺得佢係應該做嚟俾D後生女用


當我用落之後,就覺得呢隻BB cream十分好, 都好岩我呢D敏感油性皮膚
用易推開,唔會搽上面一噠噠,



今日就用呢隻BB cream化一個好簡單既每日淡妝, 係啊, 我每日都會化妝, 一來唔想嚇親人
二來橫掂都要搽防晒, 不如順便搽BB Cream, 個樣又會靚D :) 對於一個每日都要湊返學放學嘅師奶來講,儀容其實好重要, 小小BB cream 望落精神D, 而且遮咁D印睇樂會乾淨D
(makeup 前 )


Makeup 後 , 遮左黑眼圈, 同埋D斑,(右邊面粒老人班太深色遮唔晒 ....u_u.... )

搽上 ettusais BB 碎粉, 塊面睇落更滑溜~

劃上淺啡色眼綫


我要求嘅BB cream好簡單只要這道我嘅黑眼圈同埋雀斑再加上啲暗瘡印就已經足夠
搽咗之後膚色感覺上好均勻,
而且因為係啞面感覺,所以會覺得塊面好滑溜


拍上碎粉定妝

畫上一條簡單嘅啡色眼線
個樣睇落係咪精神咗好多呢
(張相好鬼異, 影到CoCo 個頭 XD, 佢其實日日都要睇我化妝 XD )

以下呢幾樣就係我每日化淡妝必用嘅產品喇~~

多謝收看淡妝師奶示範
ettusais 專櫃

ettusais 屈臣氏專櫃

銅鑼灣希慎廣場6608
尖沙咀金馬倫道9-11

旺角朗豪坊 L3推廣專櫃
荃灣綠楊新村商場1
11/2013開幕

旺角朗豪坊 BEAUTY AVENUE 2
11/2013開幕
ettusais 自助櫃


屯門V city港鐵樓層M-V5&V6
指定香港及澳門屈臣氏門市



======================================================================
快D Like 我地既 Facebook, 跟貼我地既Blog update 啦~~

No comments: