Saturday, February 08, 2014

2014 恭賀新禧台灣遊 Day 3 苗栗飛牛牧場

飛牛牧場遊係呢次到台灣既戲玉
本來尋日打算去Baby Boss
 ( 其實我同李太都唔係好想去, 因為同Kidzina 比, 真係無咁值得去....)
而且佢地年三十唔開, 所尋日就係誠品渡過

大年初一,10:30 食完早餐派過利是 , book 好車就往苗栗出發


一路上, 風景優美,


好多花田, 影唔切相, 原本打算回程時影


可惜我地最後玩到天黑先走...
一個半鐘車程由台北來到苗栗


吸一口清新空氣 ^______^ 呢度都有櫻花樹


先食個Lunch


呢度有個牛奶火鍋好出名


而價錢都唔貴


個鍋煲緊個時好香牛奶味


但係食材有一般


不過D牛肉好好味, 但係用牛奶鍋霎起又唔係好有牛奶味, 不過就幾滑


呢個台灣trip 好熱,


我幫佢地準備既新年衫都無機會著.......@_@


熱到頂唔順, 係Uniqlo 買薄tee 頂住當


天氣好好, 食飽飽往牧場去


呢度又乾淨又靚

見到呢個環境,


就算係無聊地係草地跑


或者係草地上碌, 都會好開心


如果香港都有個咁既地方就好喇!!!


百碌不厭~


CoCo 第一次睇牛牛~


呢度仲可以餵羊羊
配服家姐仔咁夠膽, 其實我本身都係有D驚D動物, 但係當然係佢面前唔可以話好驚啦
動物糧 TWD$10 一包, 無人收錢, 自取而且自覺擺底錢! 好鐘意佢地咁樣!


HLC : 媽咪, 你都一齊餵啦~~~
Me : 唔洗喇~~~媽咪留返比 HLC 餵 , 媽咪要幫你影相


而呢個COCO 仔就好似我咁粒水, 一直唔肯行埋去


餵草草


餵完要即刻卒手手 XD


我地Miss 左個搾牛奶.....唯有食個牛奶 ice-cream 補數~


超yummy~~


接著就係鴨鴨大巡遊~


睇完鴨媽媽我地就去餵鴨BB


好可愛啊~~~~ HLC 第一次見呢D小黃鴨咋~


鼓勵COCO 餵, 佢都係一次都唔夠膽
點知佢見人餵羊仔飲奶奶話要餵奶奶


睇佢個樣就知佢爆驚啦... 邊喂邊大叫


嚇親隻羊仔喇 ~~~ hahahahahaa


就算幾驚都好, 一叫佢認相,即刻擺晒舖屎


家姐努力餵餵餵


接著就去餵兔仔, HLC 最愛既兔仔


但係睇下地下D菜葉,



就知小白兔們勁飽啦~~


最後一part,馬年大年初一騎馬馬


HLC 話好好玩


連CoCo 都唔驚, 仲話自己係Princess


TWD$200 三個圈 , 小朋友好 enjoy 啊~~~


臨走前經過呢個好靚既小樹林


非常似當年我同Dadii 黎台灣影結婚相既情景


十年眨下眼就過去了


多左兩個可愛既小寶貝


唉吔.....HLC 真係眨左眼添.......@_@|||


入場費勁平 , 一日遊
07:00~22:00
全票 TWD 220元/人
幼童票 TWD 150元/人


其實牧場好大, 仲有個手工部, 但係我地都唔夠時間去了

門票仲付送一張Coupon 換奶奶

臨走前Dadii 同CoCo 睇日落


送上情深一吻~~~


夜晚返落台北食川菜


呢間KiKi 係台灣連瑣式食店, 係藝人舒淇有份開既餐聽


我地點左好幾度菜
一半係辣, 一半唔辣係比小朋友食







仲有兩個炒飯同個湯忘記左影, 好好味呢~


值得再來, 就算呢D明人效應餐廳都唔係好貴, 食到咁飽,每家人都係大約 HK$500
返酒店後, 我地又去饒河街夜市開工....hahahahaa 真係好勤力~~

就係因為老公食唔到胡椒餅死心不息, 要黎碰碰運氣 hahahaha


咁有真係比佢咁好彩, 有開啊~~~~~


開心開心


十年後如十年前咁美味~~~


返返去酒店後既Family Mart, 完成我是一之最後Mission


我儲夠印仔換Rody 筆筆喇~~~
哈哈~~~ 唔知係咪人為馬年, 台灣好興Rody 呢~~
明天最後一日, 我地臨走前去左賞櫻, 呢個新年trip 真係好完滿呢~~

2014 恭賀新禧台灣遊 Day 1 Hello Kitty Cafe

2014 恭賀新禧台灣遊 Day 2 誠品手工日

2014 恭賀新禧台灣遊 Day 3 苗栗飛牛牧場

2014 恭賀新禧台灣遊 Day 4 陽明山賞櫻花


======================================================================
快D Like 我地既 Facebook, 跟貼我地既Blog update 啦~~

No comments: