Wednesday, February 12, 2014

2014 恭賀新禧台灣遊 Day 4 陽明山賞櫻花

呢個台灣新春四日之旅,眨吓眼就去到最後一日

再一次要大贊呢間台北慕軒酒店,服務真係非常之好, 其實一間好酒店絕對影響旅程 :)
如果我下一次再來台北,我都會考慮再住呢間酒店呢~


今日我哋會坐傍晚六點機返香港,所以我哋仲有一日時間去玩


聽朋友講,話台灣嘅 Bathing Ape 平過香港所以我哋諗住行去附近敦化南路嘅最近個間睇睇,
而我哋嘅小朋友就可以係對面嘅敦化誠品玩住等


其實敦化南路係市中心區行街嘅地方好多

雖然呢度係旺區, 但係就無嘈雜感,呢條路種左好多樹,有個翠綠嘅環境


唔話你聽兩邊有車路, 呢度睇落仲似一個小森林


係鬧市裏邊突然間一條咁樣嘅小徑感覺非常清新


我哋影咗好多相,
大人小朋友都擺左好多好搞笑嘅post ,


HLC 真係似晒Dadii甘Crazy
(睇下後面條路,車來車往)


去到 Bathing Ape 之後發現其實啲價錢同香港都唔係差好遠,
所以我哋趕去下個更重要的景點


就係陽明山賞櫻之旅~


我地呢即興行程,
其實係睇電視新聞, 影D人去陽明山睇櫻花,
好靚好靚~~~ 所以我地又去湊湊熱鬧


係市中心坐的士差不多四十五分鐘就到


一路上其實都好多野睇,
HLC 已經大個女, 識多左好多中文字, 旅行時又有另一種體驗,
佢會問我國小係乜,(香港既小學,係台灣就係國小喇~~)


我地又發現台灣嘅惠康叫做頂好


去到陽明山附近已經見到一路上非常多櫻花,


HLC 又觀察到一樣野~
台灣嘅櫻花同日本櫻花都好唔同,台灣櫻花系桃紅色而日本嘅係淡粉紅色


四十五分鐘后,終於黎到呢個陽明山公園


因為花季, 呢度佈置得好靚~


嚟張大合照先


藍天白雲桃紅櫻花


唔知係咪個個女人見到花都會咁興奮


但係呢度真係好多人,成個山頭都係人


好唔容易先至搵到一個位影相


因為實在太熱,而且太晒,我哋爽爽快快影幾張就撤退了


睇完花真係令人心花怒放


除左櫻花,其實呢都亦都有好多春天嘅花,都好靚架


台灣花季
山櫻花(緋寒櫻)     1-3月     陽明公園(後山公園)、竹子湖、平等里


行到又餓有累,搵間小食店醫肚


我地形容呢餐係唔算一餐


比起之前每一餐都好好食呢度認真麻麻....@_@


食完野之後,我哋就趕快離開


爭D截唔到的士, 真係驚險重重


好彩最後都趕得切3:30返到Hotel, 坐book 好既旅遊車去機場


呢個就係我第一日講嘅長榮航空surprise 喇~~~


因為唔確定我地回程係唔係有Hello Kitty飛機, 所以我哋一直冇同兩個女講


嚟到嘅時候見到係Hello Kitty飛機, HLC 當然十分興奮喇


我哋check完in先至發現呢度有個自坐 check-in 房


裏邊全部都係Hello Kitty嚟架,佢地睇得好開心


我就叫 HLC 拎住張 Hello Kitty 機票扮 check-in 合照留念


忍唔住再講多一次, 真係好似去咗日本呀


入咗閘,裏邊好多買下手信shop,仲有D免費賀年小攤位


Coco都唔執輸同佢地一齊寫大字


佢真係淨係識得寫個 "大" 字架咋


不過Coco你係咪寫錯筆劃?


呢個似六字多D播~~~~~不過Mami都會貼係屋企俾大家欣賞既~~


拜拜台灣,我哋下次再見,
準備上機啦~佢地見到Hello Kitty飛機係咁話要合照,好興奮喇


上到機好多 Hello Kitty 佈置, 連嘔吐袋都係Hello Kitty , 真係太靚呀, 點捨得嘔啊


台灣之旅圓滿結束,
睇下我塊面就知我食得幾開心啦,肥咗幾4磅 @_@


上到飛機仍然係美食停不了, 呢個係比小朋友既Hello Kitty 餐盒,


六點上機,個幾鐘後就到香港,
其實呢樣係去台灣嘅其中一個吸引之處,
因為我其實都幾怕搭長途機 (有得坐Business 除外 XD)
返到香港機場要同朋友仔講拜拜了嗎?


咁開心點可以唔食埋個晚飯先反歸呢~
去呀去邊度食 ? 緊係香港最出名既 翠華茶餐廳 啦~~


多謝收看我地恭賀新禧台灣四天之旅


Yeah~~~

2014 恭賀新禧台灣遊 Day 1 Hello Kitty Cafe

2014 恭賀新禧台灣遊 Day 2 誠品手工日

2014 恭賀新禧台灣遊 Day 3 苗栗飛牛牧場

2014 恭賀新禧台灣遊 Day 4 陽明山賞櫻花

======================================================================
快D Like 我地既 Facebook, 跟貼我地既Blog update 啦~~

No comments: