Monday, June 10, 2013

驚喜 123 !


前排睇左一篇野, 講話靚老婆係老公Keep 出黎,

岩一半啦~~ 其實老婆 keep 得靚, 唔單止係老公既責任
都係替自己爭口氣, 好多人會認為

 " 你都結左婚, 又有細路, 係咁架啦~ "
" 減肥? 你咪得個講字, 越減越肥 " (我老公金句 , 我老公好黑人憎, 佢可以一日食6餐, 仲要次次出親街食飯, 佢就叫到一檯都係, 逼人倍佢食, 嫁左比佢唔變二百磅算偷笑!)

減肥除左為身體, 亦為"lok" 佢排牙, 等佢唔好"牙刷刷"睇死我!


呢兩個月真係體驗其實keep 好自己係好需要時間


每星期兩日上去Bioslim, 每次兩個鐘,由當初搭的士,成日過海比人拒載,
最終頂唔順要搾車.......


我竟然能克服搾車過海,
生完大女都好似無乜搾車過海 @_@|||


減肥兩個月,


略見成績,


而且身體健康左,


雖然磅數唔見得大跌,


但係因為係局部針對地減
身型真係好出~~
例如條腰真係幼左好多~

兩個月後,今日來到生完第二胎既新底點 123 磅! (兩個月前係133磅)


脂肪比例由 33.5 跌到29.1 , 其實離理想仲有好大段距離


呢排發現自己有嚴重大細面!


瘦左開始著返D鮮色衫


仲著背心, 雖然隻手臂仲係好肥, 但係不至於可怕 :)


我成日都諗, 等HLC 同 CoCo 大個女時,
媽媽接佢放學, 佢仲可以好 Proud 咁話比同學仔聽
"呢個係我媽咪啊~"


跟住佢D同學仔就話 " 嘩~~~ Aunty 好後生啊~~ 似你家姐多D喎~~~"


發夢ing~~~~ hahahahahaa

生日將至, 而家每年都諗, 又大一年
又老一年 @_@|||

好想著得好young 都無你人話你扮o靚妹
好想第時同HLC, CoCo 手拖手行街街比人話係佢家姐~~~
繼續努力美容減肥大計~~

Like our Fans Page :)




No comments: