Friday, June 07, 2013

同陽光玩遊戲~~

夏天真係來了~~~
其實我好想快D到夏天
唔係我唔怕熱, 而係我終於可以脫離個D濕立立既黃梅雨天
仲有可惡既流感高峰期

今日與我既 Babies 去玩水水, 同陽光玩遊戲~~



CoCo 著住比D尼十分白滑肥美~~


正午去食個 light Lunch 於 鴨脷洲outlet


等"車立" 等左6 min , Crazy~~~


呢個位於 鴨脷洲香港海怡工貿中心 既outlet
除左有好多名牌特價貨
仲有好多要有錢人既屋先放得落
大件夾唔等洗(無 storage) 既靚家私賣~~

雖然我未有條件買
但係黎欣償下都會好開心 :)

裡面間叫 Tree Cafe


( 呢排CoCo 有個新花名, 就係努(佢中文名有個滺字)喇~~~) 騎馬~~~


表情咁豐富, 唔做戲徙左你@_@


呢度好relax, D Cake 又好食, 好味到無時間影就食晒
( 終於明白點解無人搵我做飲食Blogger, 下下都話好食到唔記得影相.. hahahahaha... XD)


my little Sunshine *0*


Mamii 都忍唔住話你好靚女呢~


係咪好似我, 咁即是讚埋自己靚女啦~~~ hahahahaa


就黎 3歲既CoCo 超級Enjoy 玩沙沙


家姐姐就更家唔洗講, 除衫衝落水


my Big Big sunshine Cassidy


CoCo 開頭都有D驚水


但係好快就被兩個姐姐感染了~


Dadii like 啤啤~


其實今日忘記帶相機, 有D唔開心....


不過坐係太陽傘下, 覺得自己就算帶左相機, 都唔會影好多相
陪兩個寶貝玩既重任
全程有48孝 Dadii 付責 :)


同你一齊感覺好幸福 :)


剛巧隔離來了一班外國人, 欣賞佢地就地取材, 動腦搭蓬既創意
呢個就能反映香港教育失擺之處 XD

CoCo 話幫我賣廣告,
佢咁白滑, 防曬緊係要做得好!
佢係用 Putto SPF30 度防晒架~~
唔單止防敏感
仲能夠高度防曬
100% 阻隔 UVA & UVB
仲能維持6個鐘~~ 岩曬呢個夏天同陽光玩遊戲~~~
( Putto 既防晒係唔防水架, 其實皮膚敏感既人, 世衛都唔建義用超過30度及有防水既防曬, 我地一家其實游水都用呢隻, 祇要落水前15分鐘搽定, 等皮膚吸收, 同埋每1 個鐘補一次就OK  )


CoCo 無時無刻都打扮到自己好似闊太~~ 好攪笑


真係佢自己request要戴Sun glasses 同頸鍊, 仲係我同事送比我生日既新頸鍊 @_@


深水灣比淺水灣少人


本來都唔介意佢D沙質 & 水質都唔好!


點知水裡有膠袋, 有紙碎, 仲有 M 巾!!! 唔係啊麻!!!
即刻想作嘔, 即時撤退 @_@|||

都係留係岸邊玩下沙算了
滺飲 Coke Light


同暗戀既Uncle Gary Cheers


太陽伯伯返屋企時, 我地都走了~~
CoCo 累透了,上車即訓~~


往赤柱晚飯去~
你兩個麻甩佬推住架BB車好sweet 喎~~~


HLC 個樣大個左好多啊~~


相反 JOJO 仲有 BB 面好 CUTE 啊~~~


女版DADii Hill~


今晚於 King Ludwig Beerhal 晚飯


地址 : 赤柱美利樓2樓202號舖  

電話 : 2899 0122 
類別 :  德國菜、西餐廳、浪漫情調 
消費 : $151-$300  
(呢個係Openrice 既大約價, 如果你食超過呢個價, 你唔好走去報警喎~)


坐Outdoor, 好靚好relax
好似去左外國~


D 野食仲好得!
其中我最愛呢個洋荵湯


同埋呢個鹹豬手!Super Yum!


CoCo 聞到香味到即刻醒曬~ ( 訓醒呢個傻樣好BB)


緊係啦~~~ 顏二小姐不嬲都係食為先 :D
雖然星期日Helper 放假我地 ( Dadii )會辛苦D
但係事事親力親為可以更加了解 CoCo
感覺好幸福好實在 :)

Like our Fans Page :)



No comments: