Tuesday, June 18, 2013

三眼皮的疑惑.....

一個女人點樣比人睇穿年齡秘密?
得廿幾歲既你可能無興趣知 ( 但係預防係勝於治療, hahahaah)
就係D眼紋, dap 眼, 同埋苦紋喇~

呢日去左 Megeve Beauty 做面部提升拉皮緊膚 Treatment


好喜歡呢度既裝修,



好 Grand 好靚~



入到房仲點住香熏, 好似去左Thai Spa 咁 :)



首先講下呢排有個情況
就係朝早起身左邊眼有三眼皮...就好次下面張相咁樣.... (張相有D恐佈, 請注意)



呢個情況每日都係食完 Lunch 就好返....
雖然唔係病又唔係痛, 但係覺得有種解決唔到, 唔知點解既困擾
亦唔知做左D乜, 點解會變成咁.

今日Treatment 之前, 同治療師傾過
原來係因為眼皮鬆弛, 所以會咁樣...咁即係老囉..... :(

而今日做既 IG 網狀射頻拉皮緊膚 Treatment ,治療師 會針對幫我打多D眼同苦紋位
仲有我左邊面比右邊面大左30% ,落妝後影張相先~~~



治療師將一塊導電板放係我背部,


先用大探頭做全面, 感覺就似冬天將杯熱水碰面咁
熱熱地, 暖暖地



然後轉用細探頭針對做細緻部位, 如眼圈.



整個療程大約一個鐘 ,



睇呢張After 相大家唔會見到有咩分別,
其實做完摸落去已覺皮膚即時彈力提升

再睇o下下面呢張左邊係 Before 右邊係 After


就會見到好明顯,首先我塊大細面, 即刻平衡返好多!
而提升方面,苦紋同權骨位最明顯,
據治療師講, 做完呢個Treatment 20 日左右效果更好
( P.S. 做完之後, 三眼皮無再出現! 勁開心!)


好surprise 呢度非常 home style , 有各種 home made 養顏茶,
黎到時記得飲多兩杯 :)


拉皮緊膚 Treatment 一次價係 $2480
而佢地Offer 比我既 Blog 友, $880 試做一次
一套療程, 年輕5載

 為期14 日, 大家快D 打去 Megeve Beauty 登記

查詢電話 2591-6128 (銅鑼灣) / 2940-6161(荃灣)

No comments: