Saturday, September 23, 2017

L.A. 鹽湖城 三藩市 十日做左D咩?


啱啱去完美國返嚟,今次去美國做咗好多嘢,見咗好多人,亦有好多新嘅啟發。
睇咗幾本書(其實睇書真係好好,我哋而家成日玩Facebook浪費晒啲時間,如果唔睇Facebook,例如係飛機冇得上網,就算係睇套戲唔睇書都有好多新嘅啟發)做咗30幾年人,好似岩岩先至搵到人生嘅真締,早前一段時間都幾唔開心(可能一直都好忙,突然間變得好得閒,所以有啲唔習慣),然後我就寫咗好多自己嘅心事出來,發現我好幸運,就算一啲我本來唔認識嘅人,佢地見到我唔開心,都會花時間Send message安慰我,如果我仲要唔開心嘅話,真係唔應該,係呢度我要多謝一直默默地睇住我成長繼續支持我的blog!
真係好想好想記錄低呢次去美國嘅旅程,所以我就盡力將呢個旅程分晒日子,出返個TODO List, 的自己逐一逐一去完成

第一日我會寫我去LA 搵阿妹
第二日同左一班OilysisLA
第三日飛去鹽湖城參觀warehouse, welcome dinner,我第一本英文書準備要出啦!!
第四日傾盆大雨去Farm
第五日Training day, 拍咗好多個Live
第六日離開鹽湖城飛往三藩市 stay at Wilson’s Home
第七日Yosemite National Park tour with Wilson's family
第八日去三藩市搵騎呢wake7 shopping
第九日返香港啊!

另外,好多人問我關於我做YL business 嘅野, 一匹布咁長,我要雜合吓大家D 問題,要逐個解答,或者你哋仲有d 咩關於做YL 嘅問題,comment box 度問or PM 我都得,我就一次過答啦

No comments: