Sunday, September 10, 2017

找尋快樂

最近, 心情真係唔識點形容....鬱悶淡薄無動力
話忙又唔係好忙, 話得閒又唔係得閒
話無聊又唔係好無聊! 係仲鬱鬱地任性地買完小小野都唔見得好開心既時候
我就諗......係咪因為就嚟M 到? 又未有咁快喎!
上星期, 開始咗我既52 list of Happiness ( 係一本書黎, 要自己完成, 遲D 再同大家講)
突然好似醒左一半,我原來成日都太顧人地, 好想人地好, 好想人地開心, 人地唔領情,又或者人家領了你對他/她嘅好, 但係就無對你好,which is sad but 人地無責任對返你好呢吓我唔明,
因為如果有人對我好我會對返佢x2咁好.... Anyway....
然後我唔開心了..... 因為我沒有自愛地對自己超級好
當我寫好第一個list, 我發現, 我做某D野會令我好開心, 
  • Family gathering
  • 同D女一齊, 服務佢地例如幫佢地按摸...
  • 做小手作
  • 睇Fashion 野
  • 睇書
  • 見我某些朋友!


原來令我開心既仲有好多好多

 同媽媽飲茶之後, 舉家去左 JCCAC
 (我妹不停笑我講 JCACC, 又擾亂我話係JACCA JCACA JAACC ......好鬼衰-_-||)
 呢度令我好開心
 雖然Dadii 好怕呢D藝術手作人逼既地方. 但係都陪我地黎行
其實年輕既一輩並唔係大家諗到咁無希望 
 我同D女講, 呢班後生仔好叻, 用自己一對手創造未來!
 我今日買左呢隻首飾碟

佢地由set up 到佢地既作品, 都擺左好多心血

 人有了夢想, 好好計劃, 將佢變成真 

 呢排訓示左個女幾次,因為佢成日打機..... 我問佢有無夢想 

 佢緊係答有, 話自己想做 scientist....然後我話, 有夢想真係好好, 但係到你死個日都無努力過無做到.....永遠都祇會係一個夢想! 佢十分Agree....然後講左好多野,
或者我下次出篇關於"與青春期對話" 既Blog
大女好奇怪, 我地成日笑佢好weird....
今日見到呢個bookmark, 立刻要買比佢
咁又真係, 雖然佢好奇怪, 但確實佢都係個好特別既女仔


my special Cassidy


呢度真係好多嘢睇, 但係我地帶住BB 同細路真係專心唔到

 一個唔肯食奶, 另一個眼訓到暈都唔肯訓....-_-|| 睇到3點決定徹退.....
約左Cherri 一家食晚飯, 海港城LCX 入面開左好多新餐聽
呢度好靚...... 老公邀請我自拍
其實係咪feel 到我好掛住你呢? 你有開始無掛住我呢? 
 同班小朋友去左行誠品
突然覺得係香港好難搵節目, 決定下次約去行山!!!
 去左食溫野菜
 小朋友已經唔駛我地理! 
而且CoCo 有Carson 照顧, 真係令我好放心!!
睇夜景 so sweet

多謝Uncle Chris 請食飯

其實同你地去玩係我 Happiness list 其中一項 :)
好鐘意見到Daddy 拖住個女, 唔知到佢地有男朋友時, 仲拖唔拖Daddy 呢?


No comments: