Tuesday, January 28, 2014

年廿八洗邋遢, 買部 Dyson 清垃圾 XD

呢日出席左 Dyson 係 Hysan Place 既Event



呢日除左有Road show, 仲會有帶個舊塵袋去有 9 折買機既優惠,

反應好熱烈, 差不多填滿左一個箱.... 而我發現, 有D塵袋係新架....hahahahaaa 為左join 呢個promotion ..... 竟然有人走左去買新塵袋掉落去 XD


Blog 友都可能聽我介紹 Dyson 吸塵機好幾次
除左佢無塵袋既夠環保, 吸力永不減弱呢D賣點外,
其實一直我都祇係作狀搾住部機影下相....
係囉....平時唔係我吸塵架嘛.....
同埋我屋企好乾淨, 日日吸, 邊有D大塵位比我做示範呢~~~~
呢日去完Event, 真係急不及待要show 比大家睇, 呢幾個Game

Game 1

台面有4件傢私,以S形遊走傢私之間。
Dyson DC62 無線設計而且單手可以控制, 就算係地氈上亦轉彎流暢!
Game 2

段片分開左兩段黎拍



Acrylic 板上灑滿模疑微塵 Soda Powder,利用 Dyson DC62 及另一部市場上有售的無線吸塵機作吸力測試。


DC62明顯地吸走板上的白色粉末,不留痕跡。相反,另一品牌的無線吸塵機吸力一般,板上留有不少粉末痕跡。
吸塵時,地板同吸頭會因磨擦而產生靜電,靜電會令微塵黏在地上,難而清潔,所以會容易留有粉末痕跡 。而Dyson DC62隨了吸力強外,吸頭有除靜電技術,有效清潔地板及地氈。
Game 3
Acrylic 板上分別𠝹上兩條罅縫,模仿地板與地板或地磚與地磚罅縫,再係罅縫倒入Soda Powder,以模疑積塵問題 。



兩部無線吸塵機再一次進行清潔。
Dyson DC62 推出去經過罅縫時已經能吸走大量罅縫中粉末,拉入黎已吸走接近全部的罅縫粉末。而且仲好似抹過一樣咁乾淨!

其實睇完D片, 唔洗我講你都知點揀!
老老實實 Dyson 既吸塵機唔平
不過精打細算既你點會唔識計

就計五年唔洗換塵袋條數都值二三千蚊
再加上外型靚又潮, 單手操作又無綫
吸力永不減弱有慳電,最重要係真係對敏感症有幫助.

可以睇返我以往一係列Dyson 既Blog 就明白晒 :)
年廿八洗邋遢, 買部 Dyson 清垃圾 XD
http://cocosisi.blogspot.hk/search/label/Dyson

No comments: