Saturday, January 11, 2014

HLC 流鼻血.....T_T......

其實關於養育小朋友, 我最緊張既, 係佢地既身體
樣可以普通,唔洗好聰明,讀書可以麻麻地,

但係身體要好, 所以好努力盡力要令佢地身體好, 咁先至可以Enjoy 呢個美好既世界
所以, 我每次為小朋友繃潰喊, 精神緊張, 都一定係佢地病左.

本來以為淨係CoCo 遺傳左我既敏感,點知HLC 都遺傳左我既鼻膜薄流鼻血.... :(
有睇我本書既朋友都知, 我細個打個克痴就會一條鼻涕一條鼻血咁樣.
呢排十日裡HLC 已經留左三次
唔知係咪太凍太乾我地有開太多暖氣呢???

小學時, 我係醫療室常客....
流左咁多年鼻血, 對於點樣止鼻血我已經好純熟
但係原來見到個女流鼻血, 係會咁手足無措.

我細個時一流鼻血我媽咪即刻話 " 一隻雞先補到三滴人血, 你咁流法無左十幾隻雞喇!"
而家先明白佢流一滴血我個心流一杯血咁痛..

係facebook 出左個Post 問下有無D咩秘方, 可以等阿女好D
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151962395606464&set=a.61380516463.83575.42391636463&type=1&theater
好多謝大家比左好多放法我, 多謝幾十個留言


我當然明晒Jessica 個種人都顛既感覺,
原本呢堆精油係用黎幫助睡眠



而家就用落部香薰放濕機度,雖然呢部唔算係重點放濕機, 但係擺係阿女房就岩晒了~~


見留言好多人都話搽凡士林, 但係覺得都係搵返D專係滋潤鼻腔既安全D
呢支就係萬寧買, 幾十蚊, 而且係海豚牌
HLC bb 個陣都用海豚牌鹽水洗鼻


而家每晚都keep 住幫佢搽鼻, 再係放濕既落檸檬草油, 希望幫佢舒緩敏感


我用緊既呢部 Jasmine 有間竭性放濕Mode, 味道可以分佈得好D, 唔會一下子濃到焗死人,
而且一杯水可以用成晚, 唔會咁容易無水.

經我Specail Care 兩星期, 阿女無再流鼻血了, Yeah~~~
用香薰既意外收穫, 阿女係用左香薰之後, 竟然訓到11:30 ( 仲係聖誕假個排,平時放假9點就起身) 訓多D身體都好D ~~~~
希望你慢慢好起來, 唔好好似媽咪咁, 成日幫襯醫療室啊~~~

Jasmine 於各大電器舖級 Ezample 連卡彿 有售 HK$480

No comments: