Thursday, January 02, 2014

2014 年新開始,什麼最重要~~

先來同大家講Happy New Year ~
破記錄, 個幾月無寫 blog

經歷緊張既一年( HLC 入小一, CoCo 讀K1 ),來年希望多D開心分享,
要學習放輕鬆, 搵返o個個愛扮靚, 愛玩, 愛做小手作既自己.
2013 年 再次見證神係我地一家既恩典,無限感恩
2014 年1 月1 日,同屋企人去左西貢閒逛


4 金花齊人, 好難得, sis 3 畢業了係London 做野, sis 4仲有排讀 @_@


估唔到2014 年第一張大合照兩個小寶貝會咁樣 XD


懶豬CoCo 好有計, 次次一扭抱, 抱上手就會嘴我地 XD


做乜轉個頭又嬲爆爆


喊埋添....


原來Dadii 唔小心督到佢隻眼.... 慘得佢.....


我地一家圍埋一堆最比心機就係去搵食


無辦法, 人多係要爭下 XD


就係咁爭下就好開心


睇下細細妹個樣幾咁鄙視佢地 

呢檔係海皮賣花生糖既真係好好味, 大家經開可以去幫襯下~~


呢道好多人放狗, 仲好多人買賣海鮮


好唔容易行完呢條街


目標就係~~~~~ 登登登登


西貢咖啡餅店  Sai Kung Cafe & Bakery


我地次次話CoCo 似公公佢都唔肯認 XD


死都話自己似婆婆~


幫手排隊 & 幫手霸位~~~


Yummy~~~ 葡撻~~~


Fatty and Yummy~~~ 菠蘿油~~~


Fatty Yummy Family ,


呢個名真係無得頂 XD


我又要開始收一收掣,自暴自棄左一個月, 肥左5 磅.......T_T......


好天個時, 個天真係好靚 :)

今年學會放慢腳步, 留意多D 身邊既人和事,
最重要係多D陪屋企人, 多D聽朋友講佢地既事, 幫助有需要既人
同埋要身體健康 :)

呢篇Warm up Blog 甩甩咳咳~~~ 大家有怪莫怪~~~

No comments: