Monday, January 20, 2014

親子玩樂之集體回憶

自從HLC 讀小學後, 每一既親子玩樂時間真係越黎越少.
每日晚飯後盡量都會想佢保持輕鬆同買安靜, 咁樣會有助佢入睡,
而HLC 大個左, 我地玩既野都唔同


因為親子玩樂時間減少, 我盡量選擇同佢有更多互動既活動
例如整小食, 做小手工仲有同創意有關既Lego



選擇有互動元素既活動, 係因為想打開話題, 傾左幾句後,
就會問下佢學校點嘛, 做功課點嘛, 鐘唔鐘意讀書個類問題
因為玩緊個時佢心情好靚, 會講好惰野比我聽, 亦好樂意接受我講既野 :)



LEGO 係我地細個時都會玩既玩具, 一齊玩時, 會有好多我既童年回憶
我會一路砌, 一路分享"媽媽細個o個時" 
媽媽細個o個時會咁樣砌架~~~
媽媽細個o個時會係間屋下面砌個碌架~~~
媽媽細個o個時會係張床則邊砌花架~~~
從中又可以讓小朋友覺得佢可以係玩樂中加強創意, 而且仲會讚佢 " 係喎, 可以咁砌喎, 你咁叻既, 媽媽細個都諗唔到啊~~"
喜歡LEGO, 係佢永遠唔會過時, 呢個係我地一代傳一代既集體回憶 :)



記得舊年暑假, 同你去左San Diego 既LEGO Land
你睇見個D用Lego 砌既作品, 件件都問我係咪真既,
睇到嘩嘩聲, 仲話好想砌到好似呢D咁真咁靚 :)



希望有一日你可以發揮創意, 用Lego 砌一間屬於你自己既Dream house 啦~~~

No comments: