Friday, January 24, 2014

Saving Mr. Banks

好喜歡睇戲, 覺得好既電影, 唔單止能夠為我地帶來120 分鐘既娛樂,
亦能夠對人生有唔同既影響, 有自我反思既作用

Saving Mr Bank 大夢想家, 係我2013年覺得最好既電影,
早前獲迪士尼邀請,於12月中旬睇左 Saving Mr Bank 既全球首播


當時不能透露劇情, 好想將呢套好戲介紹比大家, 尤其做左Daddy, 而且生左女兒既你!


Blog 友仲記唔記得暑假時, 我地去左美國參加 Disney D23 既Event
當日已經有2014 年全年Disney live action 電影既Preview

估唔到當日有陪我一齊去既Dadii,最深刻既竟然係呢套"Saving Mr Bank"
大概因為有佢勁喜愛既Tom Hanks, 同埋以下呢句說話


淨係Dadii 先會明白佢地對女兒承諾有幾重要
這令我想起我上兩個禮拜因為 Book 台灣機票無特別 Request Hello Kitty 飛機而比Dadii 責備, 對, 係責備, 我個刻好嬲話返佢 : 點解一定要坐 Hello Kitty 飛機? 有咪有, 無咪無囉! 咁緊張做乜!洗唔洗為左咁樣話我啊!!有幾緊要啊, 無 Hello Kitty 去唔到台灣咩? 隻飛機無Hello Kitty 唔識飛咩??
Dadii 一句: 好緊要, 我應承過個女帶佢坐 Hello Kitty 飛機, 佢會好開心, 而家無, 佢會好失望!


一個Dadii, 就係要兼付起唔可以令女兒失望既使命!
 Disney 鑊獎無數既電影Mary Poppins
就係Mr. Walt Disney 對兩個女兒既承諾


係呢套電影計劃到成事前, 原來有一段感人故事!


喜歡戲裡面所有各色既Casting, Emma 扮演Mary Poppins 作家Mrs. Travers
個D好刻薄既語氣, 好老古董既性格.


故事仲有 Mrs. Travers 既童年,


小時候己Mrs. Travers 對爸爸既仰慕


祇有女兒, 先會明白佢地對爸爸既仰慕係什麼一回事

爸爸通常唔會同女兒有好多分享, 但係一個錫佢地既Dadii,
會影享佢地對男性既睇法,影響佢地揀老公,


老實講, 我都好仰慕我既Daddy, 希望我老公第時都會係我兩個女兒仰慕既人


( 當年Mr.Walt Disney 與 Mary Poppins 作家 Mrs. Travers 合照)

因為Saving Mr. Banks 太精彩, 我決定睇返 Mary Poppins 呢套戲
即刻明白了戲裡講緊既 Mary Poppins 並唔係黎拯救小朋友
係拯救個位Mr.Banks , 一個唔懂得什麼才是最重要,
每日顧住搵錢, 嚴肅, 不懂小孩心,辜負女兒對佢既愛既爸爸

戲中最後, 講到作家 Mrs. Travers 被爸爸影響, 過往幾十年人生, 對人對事都十分刻薄,而佢一直都生活得唔開心,終於Mr. Walt Disney 為佢解開呢個心結

戲後大啟示, 做Dadii 的, 請你唔好咁嚴肅, 唔好板起塊面, 唔洗下下咁認真, 放多D時間了解佢地,你個女就會開開心心, 有個好童年之餘仲有個美好將來~~

各為Dadii, 共勉之~

CoCoSiSi Fans Page
https://www.facebook.com/cocosisimaghilmes

No comments: