Wednesday, February 05, 2014

2014 恭賀新禧台灣遊 Day 1 Hello Kitty Cafe


已是第三年農曆新年去旅行, 而且都係第三年同李氏一齊去新春之旅~
太開心了~


去到機場等check in 已經開始玩.... :)


舊年去過台北, 怎麼又再去台北??
唉.....本來3個月前已book 好晒去Bangkok
可惜Bangkok 現時太亂, 博唔過,
一家大細緊係平平安安最緊要

出發前10 日先決定改去台灣
而且係第一次坐長榮


雖然我地不嬲幫襯開CX, 但係呢次長榮體驗實再太good!


回程還有Surprise, 所以我地都好鐘意長榮呢~~


個幾鐘話咁快就到, 睇唔晒套激戰添~


落機又開始玩, 乜都玩一餐


好多人問我, Trunki suit case 好唔好用


OK 啦, 其實有D唔方便, 拖個時太細既小朋友唔識拉會反, 又要及住佢有無拖落人地隻腳度,因為唔識control,佢地拖一陣就話累, 最後又係我地拖@_@, 但係D細路好愛trunki, 因為排隊過關同等個時有得坐,
呢樣真係無得傾, 去旅行緊係要開開心心


我地出發前, 台灣朋友幫我地 book 左車係機場去Hotel


估唔到係派架26座黎 XD




得十個人坐咁大架車....@_@


今次住係 Madsion Taipei 台北慕軒
A10685 台北市敦化南路一段331號
T+886-2-7726-6699
F+886-2-7726-9070


一來到已經有姐姐娛樂小朋友


呢間係新hotel, 2014 年 1 月 16 先開幕


因為呢個trip 較趕, 好多hotel 已經full 晒


估唔到時間咁緊迫我執到張好籌!


因為呢間 Hotel services 實在係 Good 到爆!


全木地板, 岩晒怕敏感既我同CoCo


因為班姐姐氹得D細路好Happy


佢地話呢間仲好過舊年住既 W hotel Taipei 喎~~~


而且我最愛光孟既房


仲有佢仲有防敏感beddings


真係開正我個范


至於價錢, 我經hotels.com 訂, HK$2100 一晚
算係合理呢~

放底行李, 我地第一站就係Hello Kitty Sweet (Cafe)
地址: 106台灣台北市大安區大安路一段90號
電話:+886 2 2711 1132


其實個Menu 係有D咸野食, 但係剛考我地係Tea time 去, 所以祇供應甜點


每個tea set 都跟一個Hello Kitty Jelly


爽口又清新


所有食物都有Hello Kitty 靚靚嘜頭


同埋呢個ice-cream 包包係估唔到咁大份!


食物 sell characters 之餘


其實味道都唔錯


everywhere 都係Hello Kitty ,天花板有


Wall Paper 有


櫈背有


影左好多靚相,


好似去左Japan 啊~~


如果你有個囡囡, 真係要帶佢黎Sweet Sweet 一番呢~


來到台灣預左會吃不停, 但係無諗過 3:30 Hello Kitty Sweet 完
book 左鼎王 6:00 , 中間既時間, 我老公都可以諗出一餐牛肉麵 @_@

Me: 吓......我個雪糕同個包仲係喉龍啶喎......
Dadii : 所以我地係行過去, 行得黎就落格架喇...
Me : 吓........頭先個餐tea 黎喎, 6:00 食麻辣鍋喎... 咁個牛肉麵係咩?
Dadii : 錯, 12:00飛機個餐係早餐, 頭先3:30個餐Hello Kitty 係Lunch, 而家去牛肉麵係Tea, 6:00鼎王係Dinner, 今晚夜市個餐叫宵夜

唉......嫁左比佢無變200 磅其實我已經好叻


kekekekeeee 去到無開我好矛盾, 我其實想食的....但係.....


經呢次後, 我地每間都打去問下先出發
過年去華人地方旅行就會有呢樣野要注意~


Book 好六點去鼎王麻辣火鍋


入到去已經聞到超香, 小朋友唔辣得坐另外一台


我地就鳶鴦鍋, 一邊麻辣一邊酸菜


而唔辣既就祇得酸菜鍋,


我地D小朋友唔係好喜歡, 所以佢地呢晚食得好少


不過真係好值得食, D侍應好nice, 又同我地90 度鞠公 XD
當然佢個鍋真係好味,而且唔算太辣, 好岩我


食飽飽返hotel, 去後街既Family Mart 買水, 台灣family mart 多過 7-11
好似日本呢~ 但係個中文名叫 " 全家" 又攪到娘晒 XD


Dadii 話要同HLC 扮情侶浪漫浪漫


兩個小妹子晚晚都話要落黎食杯啫哩


細B就留係酒店訓覺覺豬 ( 當然係有大人睇住啦)


酒店準備左靚靚BB 床同被鋪 ( free of charge)


CoCo 開心到不得了, 著好睡袋, 飲埋支奶奶就覺覺豬了~~~


其實去旅行用 sleeping bag 勁好, 唔洗拎臭被被 , 更家唔洗用酒店D被,因為睡袋有佢地陣 BB 味, 特別有安全感,又唔怕佢訓唔好 :)
CCK Sleeping Bag

大人細路沖個涼就出發往士林夜市去


地址: 111台灣台北市士林區基河路101號


Dadii 一黎就食個臭豆腐先,
夜市帶埋小朋友怕唔怕悶?


呢度都有D遊樂店, 有得夾公仔( 當然好呃錢下, 洗100蚊台幣先夾到一隻)


仲有得玩撓魚魚


個網唔係紙黎, 純緒係比佢地玩D魚 ( 好變態) 30台幣 10 min , HLC 撓左成盆,
佢地玩到卡卡笑, 超開心 XD

玩完就正式落夜市(搬左去地下街, 乾淨左好多)

而加唔興食豪大大雞排, 最hit 係呢間灑尿雞排 
( 唔知點解台灣D美食咁鐘意改D屎尿屁名 @_@ )


HLC 都話勁好味, 我祇係吃了一口佢就話唔想分比我....真係自私
怪不得你咁瘦啦, 獨食難肥啊~~


 @忠誠號 ,


必食蚵仔煎


再食臭豆腐


今次遊台灣Dadii 同 Mamii 都有朋友遊台,


今晚就有Uncle Bryan 同 Aunty Anita , 一齊唔怕醜, 食到嘔 XD

No comments: