Thursday, November 21, 2013

雜不"lang" 生活講一堆 11月21 日


失聲記.....
生病對做媽媽來講,絕對係奢侈品, 你係病唔起架~~~
雖然平時我成日都會頭痛背痛鼻敏感, 但係病到要睇醫生定時服藥都算什少...
前日去完迪士尼再返婆婆家打邊爐, 飲婆婆秘製既蔗水時"瀆" 親, 成晚喉龍好似有啖野未吞咁, 我就盡力想咳下佢, 睇下會唔會自然返小小.....
點知第二日就勁喉龍痛&聲沙 X_X|||
今朝仲變埋柏豬(本身把聲都似柏豬 XD ) 開埋個例會, 講左好多野後, 下午直情係失埋聲........ 失聲對我呢個咁愛說話既人黎講, 簡即就係慘情, 今日帶住甩繩馬騮CoCo 時, 叫又叫唔到, 話又唔夠聲, 真係極度無奈...出唔到聲真係好炆陣......T_T.... 而我已將面部表情誇張十陪, 希望CoCo 姐會聽我塊面話! 反而家姐因為知我唔舒服, 又幫我斟水, 又乖又聽話, 真係老懷安慰, 好想快D好返, 最驚係野到比人, 尤其係D小朋友....... god bless me!
 

 
家姐姐同妹妹既Christmas Drawing , Part 1
 
 


前幾日同CoCo 去下午茶, 通常我都會袋定D簿同筆比佢消磨時間......點知佢一路畫一路口翕翕, 我問佢畫乜, 佢竟然用廣東話答我"寫字字啊~ 係chinese 黎架 " 哇.....好驚囉我, 睇唔到佢寫乜, 但係真係好似中文啊!!! 救命啊......... 鬼畫符啊......O_O||||

No comments: