Friday, November 15, 2013

今年第一個Christmas Party

Christmas 係我每年最祈待既節日
除了因為覺得呢個節日既佈置, Christmas songs
仲有完不了既Party, Joy Joy Joy~~~


時常都好想香港有 電影 love actually 咁濃厚既聖誕氣紛
好想第時同兩個寶貝去外國過一個White Christmas~~
10 月中, 我就去左我今年既第一個Christmas Party


好多謝 GODIVA 邀請我黎到 WINTER WONDERLAND


主辦單位安排左好多活動,


帶我地去到比利時冬季市集


Godiva 請來 Mickco 插畫師為來賓畫illustration


雖然唔算超似,因為係 Mickco style , 所勁like!


畫完畫, 等我send 張Post Card 比兩個女先 ( 真係好似去左外國咁 )


D印仔好靚啊~~~~


唔知佢地收到會點呢?


比利時除左朱古力出名, Lace 都好出名


其中一個攤位係整lace 飾物


岩晒我~~~~~


靚嗎?


Sis Emma 趕到~~


Mickco illustration!


我地玩完一樣又一樣,


比利時 waffle


大會為左呢個 waffle , 試左幾日幾夜, 而個 recipe 仲係 Godiva 既總廚既家傳秘方!


有幸食到真係感到身份專貴


食左第一口....就覺得好後悔了..........


後恢無帶埋老公同兩個女黎


Emma, 你多麼幸運......

Party 中, 除左有美酒, 仲有侍應捧住Godiva 朱古力, 任攞任食


我緊係唔客氣勁食, 食左十幾廿粒.....



睇下...... 食到嘴都唔記得抹 XD


好鐘意我個妹....佢係喪喪地... XD


WINTER WONDERLAND 開幕嘉賓 熊黛林 ,真係超級靚架~~~


今晚特別好玩, 仲有阿妹既朋友ArDis 同買 阿SAii
佢地係好出名既飲食Blogger 黎架~


Christmas 係個充滿愛同開心既節日


要將開心喜樂同大家分享


我都要快快開始我既Christmas Shopping


為我既大小朋友準備一個充滿驚喜同愛既 Winter Wonderland

https://www.facebook.com/Godiva.Asia

No comments: